Κινητήρας

Κινητήρας
4 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας που τοποθετείται στο πλαίσιο του Bobber 300 Evo είναι ένας δικύλινδρος σε διάταξη "V" στα 296cc με περιεχόμενη γωνία 60° και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Αποδίδει 30 άλογα στις 8.500 σαλ και 2,62 κιλά ροπής στις 6.500 σαλ με την απόδοση ισχύος και ροπής να έχουν βελτιωθεί σε όλο το φάσμα των στροφών χάρη στη νέα εισαγωγή αέρος. Η ισχύς του το τοποθετεί στην Α2 κατηγορία, ενώ είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα σε αυτά τα κυβικά στην ελληνική αγορά, που εξοπλίζεται με V κινητήρα σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που χρησιμοποιεί δικύλινδρο σε σειρά. Στα πλαίσια της δοκιμής η κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα 3,7λ/100χλμ, κάτι που σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ 12,5 λίτρων γεμάτο μπορείς να διανύσεις τουλάχιστον 330 χιλιόμετρα. Στις χαμηλές στροφές η λειτουργία του είναι πολύ ομαλή, ενώ στις πιο υψηλές στροφές θα νιώσεις κάποιες δονήσεις χαρακτηριστικές των V2 κινητήρων, που εντείνουν την αυθεντική εμπειρία οδήγησης μίας Cruiser μοτοσυκλέτας. Η ισχύς αποδίδεται υψηλά στις στροφές, ενώ υπάρχει άπλετη ροπή ακόμα και στα χαμηλά.

 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,63
50-100 (δευτερόλεπτα) 6,23
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 9
100 - 0 (μέτρα) 42,1
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,7
Κατανάλωση ταξιδιού (λτ./100χλμ) 4,2

Σελίδα 1Hyosung Bobber 300 Evo - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά