ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα
  • ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα

ΚΤΜ : Ραντάρ και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων φρενάρουν και σταματάνε τη μοτοσυκλέτα για εσένα

Ξεκινάει από σταθμευμένη θέση και πατάει φρένα εφόσον χρειαστεί το νέο ραντάρ
Group Ride Assist και ημιαυτόματο κιβώτιο στο νέο Super Adventure V-twin
Κεφάλαιο Adaptive Cruise
Emergency Brake Assist επεμβαίνει σε επικίνδυνες καταστάσεις

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Ξεκινάει από σταθμευμένη θέση και πατάει φρένα εφόσον χρειαστεί το νέο ραντάρ

 
Η ΚΤΜ αρκετές φορές μας έχει εκπλήξει ευχάριστα όσο αναφορά τα τεχνολογικά επιτεύγματα όπου χρησιμοποιεί στις μοτοσυκλέτες παραγωγής της. Αυτή τη φορά σε συνεργασία με την εταιρεία Bosch , γίνεται η πρώτη εταιρεία  μοτοσυκλετών  όπου θα δοκιμάσει το ραντάρ έξι σταδίων της Bosch με σκοπό να μειώσει τον κίνδυνο ατυχημάτων χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι θα χάσει το fun χαρακτήρα της. Από την νέα χρονιά,  με το νέο εξελιγμένο ραντάρ θα έχει τη δυνατότητα να σταματά τη μοτοσυκλέτα πίσω από άλλο όχημα, να εφαρμόζει πίεση στα φρένα και να προειδοποιεί τους άλλους χρήστες του δρόμου αν πλησιάζουν υπερβολικά κοντά. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι  θα μπορεί να ξεκινά από σταματημένη θέση, εφόσον το θελήσει ο αναβάτης.
 

Group Ride Assist και ημιαυτόματο κιβώτιο στο νέο Super Adventure V-twin

Το ραντάρ είναι η δεύτερη γενιά του Συστήματος Υποβοήθησης Αναβάτη (ARAS) και θα παρουσιαστεί στο μοντέλο Super Adventure V-twin της KTM, χρησιμοποιώντας το ημι-αυτόματο κιβώτιο AMT (Αυτόματο Μηχανικό Μετάδοση) της εταιρείας. Παράλληλα, η ΚΤΜ θα προσθέσει στη γκάμα της συνολικά έξι νέα συστήματα. Πιο συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνει τη λειτουργία Group Ride Assist (GRA), η οποία θα μπορεί να αναγνωρίζει τη μοτοσυκλέτα που βρίσκεται πιο κοντά σε μια ομαδική βόλτα και θα έχει την δυνατότητα να προσαρμόσει την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας ανάλογα με τις οδηγικές ενδείξεις όπου θα εμφανίζονται στην οθόνη TFT του αναβάτη . Ακόμη, θα είναι σε θέση να παρακολουθεί την κίνηση της μοτοσυκλέτας, κατανοώντας αν η μοτοσυκλέτα μετακινείται από λωρίδα σε λωρίδα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κεφάλαιο Adaptive Cruise

Η λειτουργία Adaptive Cruise θα χρησιμοποιείται από τη λειτουργία Stop & Go, η οποία αναμένεται να είναι το πιο αμφιλεγόμενο στοιχείο του νέου συστήματος. Θα μπορεί να επιβραδύνει τη μοτοσυκλέτα μέχρι να σταματήσει εντελώς πίσω από το αυτοκίνητο εφόσον και αν χρειαστεί, πριν ξεκινήσει ξανά μαζί με την κυκλοφορία, με το πάτημα ενός κουμπιού. Αυτό θα εφαρμοστεί χάρη στο επικείμενο κιβώτιο AMT ημι-αυτόματης μετάδοσης της KTM. Ως αποτέλεσμα, θα επιτρέπει στη μοτοσυκλέτα να αλλάζει ταχύτητες αυτόματα ανάλογα με τη θέση του οχήματος μπροστά σας και να σταματά χωρίς τον κίνδυνο να σβήσει.
 

Emergency Brake Assist επεμβαίνει σε επικίνδυνες καταστάσεις

Στη συνέχεια,  άλλα προγραμματισμένα συστήματα περιλαμβάνουν το Emergency Brake Assist, η λειτουργία δηλαδή όπου θα εφαρμόσει το σύστημα πατώντας το μπροστινό φρένο για τον αναβάτη σε μία επικίνδυνη κατάσταση . Ωστόσο, δεν θα μπορεί να συμβεί αν πρώτα ο αναβάτης δεν εφαρμόσει τα φρένα, ούτε θα λειτουργεί σε ταχύτητες άνω των 160 kmh