Πολλές ήταν οι αλλαγές που δέχτηκε ο πανίσχυρος μονοκύλινδρος κινητήρας, ο πιο προηγμένος μονοκύλινδρος που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε μοτοσικλέτα μαζικής παραγωγής. Η ΚΤΜ, που παίζει ουσιαστικά μόνη της σε αυτή την κατηγορία, θα μπορούσε απλά να τον προσαρμόσει στις προδιαγραφές Euro 4, βελτιώνοντας παράλληλα κάποια κουσούρια του προηγούμενου –τρόπος επιλογής χαρτογραφήσεων. Κανείς δεν θα της έλεγε τίποτα αφού πάλι θα είχε τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο παραγωγής.
Ωστόσο, προς τιμή της, η αυστριακή εταιρία πείραξε το μοτέρ σχεδόν παντού κάνοντάς το πιο “καθαρό” αλλά και πιο δυνατό. Ισχύς και ροπή αυξήθηκαν κατά επτά και έξι τοις εκατό αντίστοιχα και το φάσμα λειτουργίας αυξήθηκε κατά 1.000 ακόμη στροφές με μέγιστο όριο περιστροφής τις στρατοσφαιρικές 9.000 σ.α.λ. Για να επιτευχθεί αυτό η διάμετρος αυξήθηκε κατά τρία χλστ. ενώ κατά 4,5 χλστ. μειώθηκε η διαδρομή, με την χωρητικότητα να μένει αμετάβλητη. Στρόφαλος, μπιέλα, πιστόνι, κουζινέτα, όλα είναι καινούρια και ακόμη πιο ανθεκτικά από τα προηγούμενα.
Ανασχεδιασμένη είναι και η κεφαλή με τα δύο μπουζί, με τον εκκεντροφόρο να εκτελεί πλέον και χρέη αντικραδασμικού άξονα - δύο πλέον για το μεγάλο μονοκύλινδρο. Ανασχεδιασμένη είναι και η εισαγωγή και τα σώματα του ψεκασμού είναι πλέον 50 χλστ., από 46 χλστ. Το γκάζι είναι ride-by-wire, οι χαρτογραφήσεις για τον ψεκασμό είναι τρεις (Standard, Sport, Rain), ενώ ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος. Τέλος, νέα είναι το τελικό και ο καταλύτης, με το βάρος του συστήματος εξαγωγής να έχει μειωθεί κατά ένα ολόκληρο κιλό.
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα