Το πανάλαφρο-μόλις εννιά κιλά- πλαίσιο χωροδικτύωμα από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι παρέμεινε ως είχε. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το όμορφο και εντυπωσιακά μακρύ αλουμινένιο ψαλίδι, βάρους τεσσάρων κιλών, με το αφαιρούμενο πλαίσιο να είναι επίσης αλουμινένιο. Οι νέες πλάκες του πιρουνιού μείωσαν την απόσταση των καλαμιών από το κέντρο του τιμονιού από τα 32 στα 28 χλστ. κάτι που αύξησε ελαφρώς το ίχνος και κατά συνέπεια τη σταθερότητα σε όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, η στιβαρότητα των πλακών “συντονίστηκε” ακόμη περισσότερο με την στιβαρότητα των καλαμιών του πιρουνιού για ακόμη καλύτερη αίσθηση.
Το πιρούνι προέρχεται από την WP, δεν ρυθμίζεται, αλλά όπως και το αμορτισερ που φέρει προφόρτιση ελατηρίου έχει σεταριστεί ειδικά για το Duke. Στον τομέα των φρένων το Duke χρησιμοποιεί μια 4πίστονη ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της Brembo και δίσκο διαμέτρου 320 χλστ. -240άρης δίσκος και διπίστονη δαγκάνα πίσω.
Η πολύ καλή τους απόδοση επαρκεί πλήρως για το 95% των περιπτώσεων και μόνο αν αρχίσετε να πιέζετε πολύ το Duke -το οποίο σηκώνει τεράστια πίεση- θα θέλατε περισσότερη δύναμη. Η τρόμπα είναι κατώτερη των περιστάσεων, όταν είσαι σε full attack mode-πολύ εύκολα μπαίνεις στη σέλα του Duke. Μπορείτε, όμως, να βρείτε την ακτινική τρόμπα στα έξτρα αξεσουάρ. Το ABS κάνει, επίσης, πάρα πολύ καλή δουλειά. Θα επέμβει μόνο αν το προκαλέσετε ή σε καταστάσεις πανικού και θα λειτουργήσει άψογα.
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα