Ο εξαιρετικός μονοκύλινδρος κινητήρας του Duke είναι και το πιο γοητευτικό κομμάτι της μοτοσικλέτας των Αυστριακών και καταφέρνει να κλέψει τη δόξα, έστω και για λίγο, από το σεμιναριακό πλαίσιο. Με “δούλεμα” που θυμίζει τα αγωνιστικά μοτέρ της ΚΤΜ και γραμμικότατη απόδοση σε όλο το φάσμα λειτουργίας, το εξαιρετικό μοτέρ δεν έχει το “μπαμ” που περιμένεις από ένα μεγάλο μονοκύλινδρο χαμηλά. Από τις 3.500 σ.α.λ. και μετά, όμως, κλέβει την παράσταση, με τη δύναμη, τη διάρκεια και φυσικά την ευστροφία του. Το ride-by-wire γκάζι είναι τέλεια ρυθμισμένο, όπως και στα μεγάλα KTM.
Στο άφημα του σούπερ μαλακού συμπλέκτη, στα πρώτα μέτρα από στάση, με πρώτη, σε “βοηθά” να ξεκινήσεις χωρίς δράματα αφού αφήνει λιγότερα άλογα να φτάσουν στον πίσω τροχό από όσα περιμένεις, χωρίς να επεμβαίνει το traction control. Αυτό κανονικά δεν θα το καταλάβαινες, αν δεν ακολουθούσε το ξέσπασμα της δύναμης, αλλά και η εκπληκτική ευστροφία του μοτέρ από τις μεσαίες στροφές έως και τα κόκκινα, από την αμεσότητα που αντιδρά το γκάζι σε οποιοδήποτε άλλο άνοιγμα από εκεί και πάνω.
Η λειτουργία του είναι χαρακτηριστική μονοκύλινδρη, αλλά εξαιρετικά πολιτισμένη, κάτι που σημαίνει ότι ο κλασικός παλμός του είναι αισθητός σε χέρια και μαρσπιέ, ωστόσο δεν ενοχλεί. Το μοτέρ σε βάζει πραγματικά στην πρίζα, ειδικά όταν επιλέξεις την πιο άμεση χαρτογράφηση Sport. Δεν μπορείς να πας αργά, ακόμη και αν στο επιβάλουν, με το πλαίσιο και τις αναρτήσεις να βοηθούν τα μέγιστα σε αυτό, εντός και εκτός των τειχών της πόλης.
Η αίσθηση έλλειψης βάρους, το εξαιρετικό ζύγισμα και η αμεσότητα στην αλλαγή κατεύθυνσης είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που σου επιτρέπουν να κινηθείς γρήγορα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με το traction control αλλά και ABS να δίνουν το “παρών” μόνο όταν χρειάζεται πραγματικά. Τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά θα σε αφήσουν να κινηθείς με απόλυτα φυσικό αλλά εξαιρετικά γρήγορο ρυθμό και σε σφιχτό επαρχιακό στροφιλίκι, όπου μπορείς να κάνεις πλάκα σε όλες τις sport πολυκύλινδρες μοτοσικλέτες.
Είσαι ο θύτης και είναι τα θύματα, με το μπροστινό να εμπνέει εμπιστοσύνη αφήνοντάς σε να πιέσεις σε υπερθετικό βαθμό απόλυτα φυσικά. Αν θέλεις και άλλο, μπορείς να βελτιώσεις τις αναρτήσεις επιλέγοντας λύσεις από τον επίσημο κατάλογο αξεσουάρ της KTM, αν και δεν θα το χρειαστείς στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα
ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα