LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μια μοτοσυκλέτα εξαιρετική, για τον αρχάριο αλλά και τον έμπειρο αναβάτη.

Συμπέρασμα: Εξαιρετική μοτοσυκλέτα

Το ανανεωμένο 690 Duke είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα, που κρύβει μέσα της ένα μεγάλο μέρος από τη γοητεία των πρώτων Duke με απίστευτη μαεστρία. Πολιτισμένο και απίστευτα φιλικό με τον αρχάριο αναβάτη που θα το χαρεί εντός και εκτός των τειχών. Την ίδια χαρά και ακόμη μεγαλύτερη θα πάρει και ο έμπειρος, που θα εκμεταλλευτεί εύκολα μεγάλο μέρος από τις τεράστιες δυνατότητες Duke, που ξεφεύγουν από τα όρια του δικύλινδρου ανταγωνισμού, με παρεμφερή κυβισμό και απόδοση. 

Σε σχέση με αυτά κοστίζει από πολύ έως αρκετά περισσότερο. Ωστόσο, αυτά τα χρήματα φαίνονται στα πολύ καλά και επώνυμα περιφερειακά του –φρένα, αναρτήσεις, μονόδρομος συμπλέκτης- αλλά και στα ηλεκτρονικά της -η μόνη με τρεις χαρτογραφήσεις, cornering ABS/Traction Control. Φαίνονται επίσης και στο σημαντικά χαμηλότερο βάρος-τουλάχιστον 20 κιλά μείον. Απόλυτα φιλικό commuter, απόλυτα φιλικό υπερ-όπλο. Βγάλτε και τα ηλεκτρονικά και ξεσαλώστε, περάστε σε άλλο επίπεδο νιρβάνας ή αφήστε τα και απολαύστε γρήγορη και ασφαλή οδήγηση εντός και εκτός των τειχών, ακόμη και σε πίστα. 

Το 690 Duke μπορεί παντού. Στη σέλα του μπορείτε και εσείς...


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 KTM 690 Duke ABS 

Κινητήρας

4T, , Y/Ψ,

Κυβισμός (κ.εκ.)

690

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

105x80

Συμπίεση (:1)

10,8

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

72,5/8.000

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

7,54/6.500

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

14

Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.)

4,4

Βάρος, πλήρες (kg)

148,5

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

215

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο, χωροδικτύωμα 

Αναρτήσεις Ε

USD, WP 43 χλστ.

Διαδρομή (χλστ.)

135

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ WP, ΠΕ

Διαδρομή

135

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ /320, 4Ε, ABS 

Φρένα Π (χλστ.)

Δ /260, 1Ε ABS

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

120/70-17"

Ελαστικό Π

160/60-17"

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

Δ.Α.

Πλάτος (χλστ.)

Δ.Α.

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.466

Ύψος σέλας (χλστ.)

835

 Εξοπλισμός

 

ABS/Ρυθμ.

Υ / Υ

Traction Control/Ρυθμ.

Υ / Υ

Στροφόμετρο

Y

Immobiliser

Y

Υπολογιστής ταξιδιού

Υ

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Δείκτης θερμοκρασίας

Y

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Ν/Ν

Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α

Υ/ Y

Πλάγιο σταντ

Y

Κεντρικό σταντ

Ν

Χειρολαβές/Σχάρα

Υ/ Ν

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Ν /Υ

 
  • kyriakos

    ας το κανουν επιτελους και λιγο πιο ομορφο...αναπολουμε τον δουκα 2 και τον δουκα του 2011...νισαφι πια δεν εχουν εκει μεσα εναν σχεδιαστη της προκοπης...ενα απο τα πιο αδιαφορα μηχανακια σχεδιαστικα

      9

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ