KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

  • KTM 890 Adventure 2023
  • KTM 890 Adventure 2023
  • KTM 890 Adventure 2023
  • KTM 890 Adventure 2023
  • KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023: Παρουσίαση

Ανανέωση σε αρκετά σημεία, ανακοίνωσε η KTM για το 890 Adventure 2023.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Παραμένει ο κινητήρας LC8c με 105 ίππους

Το KTM 890 Adventure 2023 δεν έχει αλλαγές όσον αφορά την κινητήρια μονάδα του, με τον LC8c να καλείται ξανά στο «καθήκον» αποδίδοντας 105 ίππους και 10 kgm ροπής. Ο έλεγχος του εξασφαλίζεται από ride-by-wire σύστημα, ενώ οι χαρτογραφήσεις φτάνουν τις 4: Street, Offroad, Rain και Rally, η τελευταία στον προαιρετικό εξοπλισμό. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 20 λίτρων και εξακολουθεί να εκτείνεται και στα πλαϊνά τμήματα της μοτοσυκλέτας, για καλύτερη κατανομή βάρους και εργονομία.
 


KTM 890 Adventure 2023

KTM 890 Adventure 2023

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Νέα σχεδίαση μάσκας και πλαϊνών πλαστικών, αναθεωρημένες αναρτήσεις WP

Το νέο KTM 890 Adventure 2023 φέρει μια νέα σχεδίαση μάσκας, η οποία ενοποιείται σε μεγαλύτερο βαθμό στα fairing της μοτοσυκλέτας, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη στήριξη για βαρύτερα αξεσουάρ, όπως συσκευές πλοήγησης. Ακόμα, πλατύτερα είναι και τα πλαστικά τμήματα για περισσότερη προστασία. Οι αναρτήσεις είναι της σειράς WP APEX και είναι αναθεωρημένες: Το πιρούνι 43 χιλιοστών έχει πλέον τις ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης στο πάνω μέρος, ενώ νέες ρυθμίσεις φέρει και το αμορτισέρ.
Ανανέωση έχουμε και στο σύστημα ABS, το οποίο συνεργάζεται με τον αισθητήρα 6 αξόνων και προσφέρει και την δυνατότητα Offroad (το απενεργοποιεί στον πίσω τροχό και μειώνει την επεμβατικότητα στον εμπρός).
 

Θα φέρει την «Demo Mode» στα ηλεκτρονικά συστήματα

Και το νέο KTM 890 Adventure 2023 φέρει την λειτουργία δοκιμής Demo mode στα ηλεκτρονικά συστήματα, που προσφέρει στον αναβάτη όλο το πακέτο των στάνταρ και προαιρετικών ηλεκτρονικών, «ξεκλείδωτο» για τα πρώτα 1.500 χιλιόμετρα. Μετά, η μοτοσυκλέτα επιστρέφει στις βασικές ρυθμίσεις και ο αναβάτης, μπορεί να αποφασίσει αν θέλει να κρατήσει «ξεκλείδωτα» τα ηλεκτρονικά , με μια ανάλογη χρέωση, ή να διατηρήσει την μοτοσυκλέτα στην βασική κατάσταση.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »