Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας
  • Οδηγώντας

Οδηγώντας

Η ψηλή θέση οδήγησης του KTM 390 Adventure συνηθίζεται εύκολα, από τα πρώτα κιόλας μέτρα, ενώ η αίσθηση του συμπλέκτη είναι εξαιρετική, με τις αλλαγές των σχέσεων να γίνονται αστραπιαία. Τα ηλεκτρονικά συστήματα, συνεργάζονται με μονάδα μέτρησης αδράνειας έξι αξόνων κάνοντας το Traction Control και το cornering ABS να παρεμβαίνουν διακριτικά και μόνο εκεί που χρειάζεται, παρά τα ελαστικά μεικτής χρήσης. Εκτός δρόμου το χαμηλό της συνολικό βάρος που είναι στα 172 κιλά κάνει το KTM 390 Adventure να επιταχύνει, χωρίς να κολλάει στο χώμα, ενώ οι 44 ίπποι του, με «μια γκαζιά» το επαναφέρουν αμέσως, εκεί που επιθυμεί αναβάτης του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι αναρτήσεις είναι πλήρως  ρυθμιζόμενες και αποδεικνύονται ιδανικές στην εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ απορροφούν τα πάντα στο πέρασμά τους, κρατώντας «δεμένη» την μοτοσυκλέτα σε κάθε τρόπο οδήγησης. Ο κινητήρας ξεκινάει εύκολα στις χαμηλές στροφές, με περιορισμένη την αίσθηση κραδασμών και χωρίς «σκορτσαρίσματα» παρότι μονοκύλινδρος. Χαρακτηρίζεται μάλιστα από μεγάλη ελαστικότητα, οπότε με την 3η ταχύτητα στο κιβώτιο η μοτοσυκλέτα καταφέρνει να ελίσσεται μέσα στην κίνηση σβέλτα, διατηρώντας ζωντανή την ροπή του ξεχνώντας  τα συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα. Η άμεση απόκριση και η γεμάτη απόδοση από τις μεσαίες στροφές μέχρι τα «κόκκινα» είναι το σημείο που θα λατρέψει κάθε αναβάτης του.
 

Σελίδα 1KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ