Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
  • Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί το KTM 390 Adventure είναι χαλύβδινο, τύπου χωροδικτύωμα διατηρώντας χαμηλό το βάρος της μοτοσυκλέτας και πετυχαίνει μεγάλη ακαμψία. Το αλουμινένιο ψαλίδι δίνει την απαραίτητη σταθερότητα στις χωμάτινες διαδρομές ενώ το αφαιρούμενο υποπλαίσιο ενδείκνυται για ταξίδια, αφού αντέχει το βάρος δεύτερου ατόμου και των αποσκευών του, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Οι αναρτήσεις είναι της WP από την σειρά APEX και συνδυάζουν εμπρός ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι διαμέτρου 43 mm με μεγάλη διαδρομή 170 mm ενώ το πίσω μονό αμορτισέρ έχει διαδρομή 177 mm κάνοντας άνετη την οδήγηση του KTM 390 Adventure, προσφέροντας σταθερότητα τόσο στον δρόμο όσο και σε χωμάτινες διαδρομές. Το σύστημα της πέδησης φέρει την υπογραφή της Bybre (θυγατρική εταιρεία της Brembo) και αποτελείται εμπρός από δίσκο 320 mm με ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και πίσω από δίσκο 280 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το cornering ABS της εταιρείας BOSCH λειτουργεί εύστοχα, μειώνοντας αισθητά την απόσταση του φρεναρίσματος ενώ με την επιλογή Off/Road επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό, περιορισμένα . Η αίσθηση των φρένων που είναι πολύ καλή, καθώς το μπροστινό φρένο συνεργάζεται άψογα με το ανεστραμμένο πιρούνι δίνοντας λεπτομερή εικόνα των ορίων της μοτοσυκλέτας, ενώ το πίσω φρένο ευθυγραμμίζει εύκολα τον τροχό ακόμα κι όταν μετά βίας, ακουμπά στο έδαφος.

 Στις χωμάτινες διαδρομές η «σκληρότητα» των αναρτήσεων αποτρέπει την μοτοσυκλέτα από το να  «βουλιάζει» στο χώμα, ενώ στην άσφαλτο το εργοστασιακό τους σετάρισμα είναι εξίσου αποδοτικό κάνοντάς πολύ γρήγορη στους ελιγμούς και τα κλειστά κομμάτια. Σε όλα αυτά συμβάλουν φυσικά και οι ακτινωτοί τροχοί 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω που συνδυάζονται με ελαστικά μεικτής χρήσης tubeless TKC 70 από την Continental με διαστάσεις 100/90-19 και 130/80-17 αντίστοιχα.
 

Σελίδα 1KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά