Ενώ το μεγάλο RC 990 είναι ήδη στα σκαριά, η KTM ετοιμάζει την ανανέωση στα μικρότερα RC 125 και RC 390 εμπνευσμένα σχεδιαστικά από τον μεγάλο τους αδερφό. Από ότι φαίνεται τέλος έρχεται στον σχεδιασμό με έντονες γωνίες που θύμιζαν μαχητικά αεροπλάνα και έρχεται μια πιο στρογγυλεμένη σχεδίαση του εμπρόσθιου φέρινγκ, χωρίς να χάνει τον επιθετικό της χαρακτήρα. Στην καινούρια μάσκα έρχεται να προστεθεί το ανανεωμένο LED φωτιστικό σώμα που αλλάζει τελείως την μπροστινή όψη σε σχέση με τον προκάτοχο τους. Χρώμιο και μόλυβδος στην μεταλλική σωληνωτή κατασκευή θα διαμορφώνουν το νέο πλαίσιο με διαφορετική διάταξη και δομή που θα διαφέρει με όσα έχουμε ήδη συνηθίσει να βλέπουμε. Μυστήριο ακόμα παραμένει τι υλικά θα χρησιμοποιηθούν στο πίσω με μέρος του πλαισίου, καθώς δεν γνωρίζουμε αν θα το «αδυνατίσουν» με αλουμίνιο, όπως στο νέο Duke 125, ή θα χρησιμοποιήσουν τα ίδια υλικά με το υπόλοιπο πλαίσιο.
Αμορτισέρ και εμπρός δισκόπλακα έρχονται στη δεξιά πλευρά για βελτιωμένη κατανομή βάρους.
Ενώ συνεχίζεται το κλασσικό δίμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι, αυτό που προκαλεί εντύπωση, είναι η μετακίνηση του πίσω αμορτισέρ προς τη δεξιά μεριά, από το κέντρο που βρίσκονταν. Φυσικά, το τηλεσκοπικό πιρούνι, με την κλασική ανάποδη διάταξη (upside down), προέρχεται από την WP, όπως σε όλα τα μοντέλα της KTM και συμπληρώνει ένα ολοκληρωμένο γεωμετρικά σύνολο ανάρτησης. Στον τομέα των φρένων θα συνεχιστεί η συνεργασία με την ByBre και έχουμε τετραπίστονη δαγκάνα εμπρός και μονοπίστονη πίσω με ABS φυσικά. Η σημαντική αλλαγή είναι η μεταφορά της δισκόπλακας, από την αριστερή, στη δεξιά μεριά.
Πιθανή αύξηση κυβικών για το 390, ίδια απόδοση
Πιθανότατα, η αλλαγή της θέσης του μπροστινού δίσκου έγινε και για την καλύτερη κατανομή βάρους λόγω του νέου συστήματος εξάτμισης που δεν θα έχει σιγαστήρα, αλλά μεγαλύτερο καταλύτη για βελτιωμένη λειτουργία σε χαμηλές θερμοκρασίες και συμμόρφωση με τις Euro 5 προδιαγραφές. Παρά τις αλλαγές, δεν θα δούμε κάποια σημαντική διαφορά στον τομέα των επιδόσεων καθώς θα παραμείνουν οι 15 ίπποι στα 125 κυβικά και οι 43,5 για το RC 390, με πιθανή αύξηση των κυβικών από 373 σε 399. Τα νέα RC 125, RC 390, Duke 125 και Duke 390, αναμένονται το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2024, με την παραγωγή των κινητήρων να συνεχίζεται σε συνεργασία με τη Bajaj στην Ινδία. Αξίζει να αναφέρουμε ότι από το εργοστάσιο της Bajaj βρήκε πριν λίγες ημέρες η εκατομμυριοστή μοτοσυκλέτα της KTM, που ήταν ένα 390 Adventure. Πληροφορίες για ενδεχόμενες τιμές και άλλες σχεδιαστικές και τεχνικές αλλαγές δεν υπάρχουν ακόμη, οπότε μείνετε συντονισμένοι.