LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συμπέρασμα: Ουσία πάνω από όλα

Το νέο V-Strom 1000 είναι μια συνολικά καλύτερη μοτοσικλέτα από αυτή που αντικαθιστά. “Κυνηγώντας” την ουσία η Suzuki δημιούργησε ένα άκρως φιλικό μοντέλο με ξεχωριστή αισθητική, όλα τα απαραίτητα συστατικά για άνετο και ασφαλή τουρισμό μεγάλων αποστάσεων αλλά και πολύ καλά στοιχεία όσον αφορά το πολύ σημαντικό κομμάτι της συμπεριφοράς εντός και εκτός δρόμου. Μπορεί να μην ξεχωρίζει για το ηλεκτρονικό του “οπλοστάσιο” ή για τις επιδόσεις που προσφέρει αλλά το κάνει με τη τιμή του (12.995 ευρώ) που το ανάγει ως το πιο προσιτό μοντέλο της μεγάλης κατηγορίας, αν και με μικρή διαφορά από τα αμέσως επόμενα. Τώρα που ο καιρός ανοίγει και τα μεγάλα on-off/adventure σας κλείνουν το μάτι πιο επίμονα από ποτέ το νέο V-Strom είναι σίγουρα μια πρόταση που πρέπει να εξετάσετε.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά




Κινητήρας

4T, V2, Y/Ψ,8β

Κυβισμός (κ.εκ.)

1.037

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

100x66

Συμπίεση (:1)

11,3

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

100/8.000

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

10,5/4.000

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

20

Βάρος, γεμάτο (κιλά)

228





Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα




Τύπος

Δύο δοκών, αλουμινίου

Αναρτήσεις Ε

USD, 43 χλστ., ΚΥΒ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ

Διαδρομή (χλστ.)

160

Αναρτήσεις Π

Αμορτισέρ, ΑΣ, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

160

Φρένα Ε (χλστ.)

2Δ, 310 χλστ., 4πίστονες δαγκάνες TokicoABS

Φρένα Π (χλστ.)

Δ, 260χλστ., μονοπίστονηNissin, ABS



Εξοπλισμός




ABS

Y

Μίζα

Y

Μανιβέλα

_

Στροφόμετρο

Y

Κοντέρ

Y

Ένδειξη θερμοκρασίας

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Φέρινγκ

Y

Ρυθμιζόμενες μανέτες

Y

Κεντρικό σταντ

Y

Πλάγιο σταντ

Y

Σχάρα

Y

Κλειδαριά κράνους

Y

Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση

Υ

Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Y







Τροχοί-ελαστικά




Ελαστικό Ε

110/80-19΄΄

Ελαστικό Π

150/70-17΄΄



Διαστάσεις


Μήκος (χλστ.)

2.285

Πλάτος (χλστ.)

865

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.555

Ύψος σέλας (χλστ.)

Δ.Α.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ