Κινητήρας: Ο γνωστός G5, σε συνδυασμό με την κοντή κλιμάκωση, προσφέρουν απολαυστικές ρεπρίζ.

    Κινητήρας: Λέγε με G5

    Στα σωθικά του K-XCT, βρίσκεται ο γνωστός μονοκύλινδρος υδρόψυκτος G5, με χωρητικότητα 299 κυβικών εκατοστών ο οποίος σε αυτή την τελευταία του εκδοχή, έχει ανανεωθεί, με αλλαγές στο χάρτη καυσίμου και στο νέο σώμα ψεκασμού της Keihin. Έτσι, κατάφερε βελτιωμένη λειτουργία στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα στροφών, με ταυτόχρονη μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και καλύτερη απόκριση του γκαζιού. Η απόδοση του κινητήρα είναι 28 ίπποι στις 7.750 σαλ. με ροπή 2,96 kgm στις 6.500σαλ. και σε συνδυασμό με το σχετικά χαμηλό συνολικό βάρος, προσφέρουν αρκετά καλές επιδόσεις στον 300άρι της Kymco. Στην πράξη το K-XCT είναι αρκετά γρήγορο και οικονομικό σε κατανάλωση και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 11 λίτρων, προσφέρει αυξημένη αυτονομία 250 περίπου χιλιομέτρων.