Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς, με το που κάτσεις στην άνετη σέλα του K-XCT, είναι η σπορ θέση οδήγησης, με το χαμηλό τιμόνι να βρίσκεται κοντά στον αναβάτη και τη στάση των ποδιών να τοποθετούν όρθιο τον κορμό σου. Ο χώρος για να απλώσεις τα πόδια είναι περιορισμένος, ενώ τα ψηλότερα αναστήματα θα δουν τα γόνατά τους να προσεγγίζουν την εσωτερική μεριά της ποδιάς. Μόλις βολευτείς και διανύσεις τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι το άριστο ζύγισμα του πλαισίου, που επιτρέπει στο scooter της Kymco να ξεγλιστράει σαν χέλι ανάμεσα στα αυτοκίνητα, διατηρώντας επάξια τον τίτλο του εξολοθρευτή της κίνησης στο αστικό κομφούζιο.
Το τιμόνι κόβει αρκετά και οι καθρέπτες είναι στο σωστό ύψος και δεν εμποδίζουν σε καταστάσεις διήθησης. Πανεύκολοι ελιγμοί και σταθερότατες αλλαγές κατευθύνσεων, που δίνουν το απαιτούμενο αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη, να πιέσει και παραπάνω αν το επιθυμεί, αφού η σπορ συμπεριφορά του K-XCT δεν θα τον απογοητεύσει.
Συνοδοιπόροι σε τέτοιες καταστάσεις είναι, αρχικά, η πολύ καλή ανάρτηση, που προσφέρει το απαιτούμενο κράτημα λόγω των σφιχτών ρυθμίσεων της και κάνει το K-XCT προβλέψιμο κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Θα δείξει τη δυσαρέσκειά της, μεταφέροντας έντονους κραδασμούς στον αναβάτη, μόνο αν πέσετε σε μεγάλες λακκούβες ή συνεχόμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το scooter της Kymco δεν είναι άνετο. Κάθε άλλο, απλά οι ρυθμίσεις είναι περισσότερο προσανατολισμένες στην σπορ οδήγηση. Έπειτα, είναι και αυτός ο εκπληκτικός κινητήρας με την τρομερή απόκριση και τον άμεσο ψεκασμό, που προσφέρει απολαυστικές επιταχύνσεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού.
Ξεκινώντας από το φανάρι θα πεταχτεί μπροστά χωρίς δισταγμό, συνεχίζοντας να επιταχύνει αβίαστα μέχρι τα 100 χιλιόμετρα, ενώ έχει αρκετό νεύρο και ροπή για να προσπεράσει ακόμα και στα 120. Πραγματικά, οι ρεπρίζ είναι απολαυστικές και δεν σε αφήνουν να ησυχάσεις, αφού το πολύ καλό σύνολο σε προδιαθέτει για γρήγορες βόλτες.
Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα πολύ καλά φρένα, που θα ακινητοποιήσουν άμεσα το K-XCT. Έχουν αρκετή δύναμη και μεταφέρουν ικανοποιητική αίσθηση στον αναβάτη, ενώ το ABS παραμένει άγρυπνος φρουρός επεμβαίνοντας σε ολισθηρές καταστάσεις. Μικρό παράπονο η ευαισθησία του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος στον πίσω τροχό, με το ελαφρυντικό ότι τα δυνατά φρένα έχουν να αντιμετωπίσουν τους αρκετά ολισθηρούς ελληνικούς δρόμους. Το K-XCT δεν θα πει όχι σε βόλτες εκτός των τειχών της πόλης, αν και δεν είναι στο πεδίο δράσης του.
Η τελική ταχύτητα των 158 χιλιομέτρων, θα σας επιτρέψει να κινηθείτε με άνεση στον αυτοκινητόδρομο και να προσπεράσετε με ασφάλεια, αλλά η όρθια θέση οδήγησης και ο μικρός χώρος για τα πόδια, θα σας αναγκάσουν σε στάση για ξεκούραση. Ανασταλτικό παράγοντα για ταξίδια αποτελεί και η κοντή ζελατίνα, με τον αέρα που φτάνει στο αναβάτη να αυξάνεται, μετά τα 100 χιλιόμετρα. Το K-XCT είναι αρκετά οικονομικό σε καύσιμο, με τη μέση τιμή κατανάλωσης να φτάνει στα 4,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, μια τιμή αρκετά ικανοποιητική για τα επίπεδα της κατηγορίας.