Η διάσωση μιας μοτοσικλέτας ηλικία μερικών δεκαετιών μπορεί να οδηγήσει σε ιδιαίτερα όμορφα αποτελέσματα, αρκεί κάποιος να επιδείξει το μεράκι και τη φροντίδα που έτυχε σε αυτό το Kawasaki Z550F.
Ο Manuele Spadoni είναι Ιταλός και ζει στο Bergamo, στον βορρά της Ιταλίας. Έχοντας σπουδάσει μηχανολόγος μηχανικός στο Πανεπιστήμιο της Bologna, δε χάνει την ευκαιρία να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του πάνω στο πάθος του, τη μοτοσικλέτα. Κάπως έτσι προέκυψε η MS Garage, μια προσωπική ενασχόληση με custom κατασκευές που παίρνει το όνομά της από τα αρχικά του ονόματός του.
Το πρώτο του δημιούργημα ήταν ένα hardtail custom βασισμένο στο on-off Honda XL600, ενώ η δεύτερή του κίνηση έγινε όταν βρέθηκε στον δρόμο του ένα Kawasaki Z550F. Σχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας τα δικά του πλαστικά και συνδυάζοντάς τα με έτοιμα περιφερειακά από την αγορά, έφτιαξε ένα εντυπωσιακό cafe racer, το οποίο, εκτός από πλήρως λειτουργικό, έχει ήδη βραβευτεί σε εκθέσεις custom κατασκευών.
Το Z550F παρουσιάστηκε στην αγορά στις αρχές της δεκαετίες του 1980 ως υπερκυβισμένη έκδοση του Ζ500 του 1979 - το οποίο με τη σειρά του ήταν μια υποκυβισμένη έκδοση του θρυλικού Ζ1. Αυτός ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 553 κ.εκ. με απόδοση γύρω στους 55 ίππους το 1981 αποτέλεσε τη βάση για το GPz550 που ουσιαστικά χρησιμοποιούσε ως βάση το ίδιο μοτέρ με υψηλότερη συμπίεση, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής και αγριότερους εκκεντροφόρους.