Με 95 άλογα και 3 riding modes το νέο Daytona 660 της Triumph
Μέγιστη απόδοση 95 ίππων, 17% περισσότερη από το Trident
3 riding modes και διάθεση περιορισμένης έκδοσης για Α2
Αναρτήσεις Showa και Power 6 ελαστικά της Michelin
Σέρβις ανά 16.000 χιλιόμετρα και 2ετής εγγύηση
Μέγιστη απόδοση 95 ίππων, 17% περισσότερη από το Trident
Η Triumph παρουσίασε την ολοκαίνουρια για το 2024 Daytona 660, μία μεσαία σπορ μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων και ποιότητας κατασκευής με πλούσιο εξοπλισμό. Εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 660cc με διάταξη 240° στον στρόφαλο, που αποδίδει πλέον 95 ίππους στις 11.250 σαλ και 69 Nm ροπής στις 8.250 σαλ το 80% της οποίας έρχεται ήδη από τις 3.125 σαλ καθιστώντας την εύχρηστη σε αστικό περιβάλλον και χαμηλές ταχύτητες, ενώ στροφάρει μέχρι και τις εντυπωσιακές 12.650 σαλ όπου έρχεται ο κόφτης. Η Daytona έχει 17% περισσότερη ισχύ αλλά και 9% περισσότερη ροπή από το Trident ενώ η εξάτμισή της είναι ανασχεδιασμένη με διάταξη 3 σε 1 και φινίρισμα από ανοξείδωτο ατσάλι ώστε να παράγει έναν πολύ ευχάριστο για τον αναβάτη "αγωνιστικό" ήχο.
3 riding modes και διάθεση περιορισμένης έκδοσης για Α2
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ενώ ο συμπλέκτης με Torque Assist της Triumph εγγυάται προοδευτική και ελαφριά αίσθηση στο χέρι και βελτιώνει τον χειρισμό του πίσω τροχού σε συνθήκες απότομων επιβραδύνσεων για πιο καλές εισόδους σε στροφές. Το ride-by-wire γκάζι έχει μία ομαλή και ακριβή απόκριση ενώ διαθέτει και τρία riding modes: Sport, Road και Rain. Κάθε χάρτης έχει διαφορετική απόκριση γκαζιού και διαφοροποιείται η επέμβαση του Traction Control με το Sport Mode να έχει την πιο άμεση απόκριση για έντονες βόλτες ή προπονήσεις στην πίστα. Το Traction Control μπορεί και να απενεργοποιηθεί πλήρως για όσους αναβάτες το επιθυμούν. Παράλληλα διαθέτει σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης των Alarm σε απότομες επιβραδύνσεις για την ενημέρωση άλλων χρηστών του δρόμου, ενώ στο διπλό εμπρός προβολέα, σήμα κατατεθέν του ονόματος Daytona, τοποθετείται στην μέση ένας αεραγωγός.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αναρτήσεις Showa και Power 6 ελαστικά της Michelin
Στο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο (που είναι καλυμμένο) τοποθετείται εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χλστ της Showa με 110 χλστ διαδρομή ενώ πίσω βρίσκεται ένα ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση RSU monoshock αμορτισέρ της Showa με διαδρομή 130 χλστ. Οι δυνατότητες της πέδησης δεν θα σας προδώσουν, με τετραπίστονες δαγκάνες σε δύο δίσκους 310 χλστ εμπρός με σωληνάκια υψηλής πίεσης και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και σύστημα ABS της Continental. Οι ελαφριές ζάντες αλουμινίου με πέντε ακτίνες κρατούν την περιστρεφόμενη μάζα σε χαμηλά επίπεδα ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Power 6 της Michelin εμπνέουν εμπιστοσύνη στον αναβάτη σε στεγνό αλλά και βρεγμένο οδόστρωμα.
Σέρβις ανά 16.000 χιλιόμετρα και 2ετής εγγύηση
Η Triumph προσφέρει 2 χρόνια εγγύηση άνευ χιλιομετρικού περιορισμού ενώ τα σέρβις της Daytona γίνονται ανά 16.000 χιλιόμετρα ή ετησίως αν αυτά δεν έχουν διανυθεί. Η έγχρωμη TFT οθόνη είναι ενσωματωμένη σε μία LCD οθόνη και είναι ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Το ύψος της σέλας του αναβάτη στα 810 χλστ σε συνδυασμό με το στενό της προφίλ, την καθιστούν προσβάσιμη και διαχειρίσιμη για τους περισσότερους αναβάτες, παράλληλα υπάρχει και η επιλογή χαμηλής σέλας που ρίχνει το νούμερο αυτό στα 785 χλστ. Υπάρχουν για την μοτοσυκλέτα περισσότερα από 30 γνήσια αξεσουάρ της Triumph τα οποία έχουν δοκιμαστεί με τα ίδια υψηλά στάνταρ της εταιρείας και συμπεριλαμβάνονται στην διετή εγγύηση. Ανάμεσά τους το My Triumph Connectivity App, Triumph Shift Assist για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, θερμαινόμενα χερούλια, σύστημα ελέγχου της πίεσης ελαστικών, βαλιτσάκι 20 λίτρων και άλλα.