Με οθόνη TFT η νέα έκδοση της GSX-S1000
Τροχοί με νέα χρώματα και νέα TFT οθόνη 5 ιντσών
Υψηλότερη φωτεινότητα, άμεση απόκριση, πληθώρα πληροφοριών
Ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση
Κινητήρας 999cc από το GSXR-1000 K5
SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX
Τροχοί με νέα χρώματα και νέα TFT οθόνη 5 ιντσών
Μια μικρή αλλά πολύ ουσιαστική αναβάθμιση αποφάσισε να κάνει η Suzuki στο σπορ γυμνό GSX-S1000, που αναμένεται να παρουσιαστεί σε ειδική εκδήλωση της εταιρείας στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Χαμαμάτσου της Ιαπωνίας μέχρι το τέλος του Οκτώβρη. Η πιο χτυπητή διαφορά είναι οι καινούργιοι χρωματισμοί των τροχών: από μπλε σε μαύρο για την έκδοση Triton Blue Metallic και από κόκκινα σε μπλε για την έκδοση Matte Sword Silver Metallic. Η πιο ουσιαστική διαφορά όμως είναι η αντικατάσταση της οθόνης από τεχνολογία LCD σε τεχνολογία TFT. Το αυξημένο μέγεθος αλλά κυρίως η υψηλότερη φωτεινότητα και η ταχύτερη και ομαλότερη απόκριση είναι σίγουρο πως θα κάνουν την καθημερινή συμβίωση με τη μοτοσυκλέτα πολύ πιο εύκολη και πιο απολαυστική.
Υψηλότερη φωτεινότητα, άμεση απόκριση, πληθώρα πληροφοριών
Η νέα οθόνη TFT με ονομαστική διαγώνιο 5 ίντσες προσφέρει πολύ περισσότερες πληροφορίες ταυτόχρονα και σημαντικά αυξημένη απόκριση. Με μια ματιά ο αναβάτης μπορεί να πληροφορηθεί από το ταχύμετρο, το στροφόμετρο (με δυνατότητα και αναλογικής εμφάνισης), τους μερικούς και τον ολικό μετρητές χιλιομετρικής απόστασης, την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, τη θερμοκρασία του νερού, την κατανάλωση του καυσίμου (στιγμιαία και ολική), το mode ισχύος από το SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) και τη λειτουργία του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης.
Ελαφρώς υψηλότερη κατανάλωση
Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά που ενδέχεται να κάνουν αρνητική εντύπωση είναι το ότι η μέση κατανάλωση έχει αυξηθεί ελαφρώς από τα 5,9 lt/100km στα 6,2 lt/100km. Μιας που δεν εμφανίζεται κάποια αλλαγή στα χαρακτηριστικά του κινητήρα, «υπαίτιος» για αυτήν την αύξηση εικάζουμε ότι είναι οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro5+ που πια οφείλουν να ακολουθούν οι νέες μοτοσυκλέτες. Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι οι τιμές των υπολοίπων καταναλώσεων φαίνεται να παραμένουν σταθερές.
Κινητήρας 999cc από το GSXR-1000 K5
Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος εν σειρά 999cc με απόδοση 150 ίππους στις 11.000 σαλ και ροπή 108 Nm στις 9.500 σαλ, ο οποίος προέρχεται από το GSXR-1000 του 2005 και τροποποιήθηκε το 2021 με διαφορετικούς εκκεντροφόρους, ελατήρια βαλβίδων και συμπλέκτη για την τοποθέτησή του στην GSX-S1000 και το ταίριασμά του σε περισσότερο «δρομίσια» οδήγηση. Διαθέτει ―φυσικά― ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire), που ονομάζεται S.I.R.S. (Suzuki Intelligent Ride System) και περιλαμβάνει επιλογές για τρία προγράμματα ισχύος μέσω του SDMS (Suzuki Drive Mode Selector), καθώς και ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με πέντε επίπεδα επιλογής. Το νέο μοντέλο διαθέτει επίσης quickshifter διπλής κατεύθυνσης, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς χρήση του συμπλέκτη. Τέλος, για τη διευκόλυνση εντός του αστικού περιβάλλοντος η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με το Suzuki Easy Start, που επιτρέπει την εκκίνηση με ένα μόνο πάτημα της μίζας, καθώς και το σύστημα Low RPM Assist, το οποίο αυξάνει αυτόματα τις στροφές του κινητήρα σε χαμηλές ταχύτητες αμέσως μετά τη σύμπλεξη.