LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μια μεγάλη προσφορά για το Piaggio Beverly 350 Sport Touring.

Αποκτήστε το Piaggio Beverly 350 sport tourer με σημαντική έκπτωση!

Με μια έκπτωση της τάξης των 420 ευρώ μπορείτε να αποκτήσετε το Piaggio Beverly 350 Sport Touring, με την νέα προσφορά της εταιρείας!

 
Δελτίο τύπου: Η κορυφαία έκδοση Beverly SportTouring 350, που συνδυάζει τον κομψό και εκλεπτυσμένο χαρακτήρα με μια σπορ εμφάνιση και ασύγκριτες επιδόσεις, τώρα πιο προσιτό με όφελος 420 ευρώ !
 
Το Beverly SportTouring συγκεντρώνει όλη την εμπειρία και κορυφαία τεχνολογία των σκούτερ του Ομίλου Piaggio, όσον αφορά στην ασφάλεια, την απόδοση και την αξιοπιστία. Είναι το πρώτο μοντέλο της Piaggio, που είναι εξοπλισμένο με τον καινοτόμο κινητήρα 330 cc, μία μονάδα που σχεδιάστηκε για να αποδώσει τη μέγιστη ισχύ ενός κινητήρα 400 cc, αλλά με το μέγεθος και τα επίπεδα εκπομπών και κόστους χρήσης ανάλογα με εκείνα των 300 cc. Παράλληλα είναι το πρώτο σκούτερ που διαθέτει ABS και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR, για μέγιστη εκμετάλλευση της απόδοσης,  χωρίς να θυσιάζεται η απόλυτη ασφάλεια.
 
Επωφεληθείτε άμεσα από την προσφορά, που ισχύει για περιορισμένο αριθμό οχημάτων, και αποκτήστε τη ναυαρχίδα της γκάμας Beverly στην προνομιακή τιμή 5.290 ευρώ (από 5.710 ευρώ). Επισκεφτείτε ένα σημείο πώλησης Piaggio για να δείτε από κοντά όλη την γκάμα Beverly, να ενημερωθείτε για τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα και τη δυνατότητα επέκτασης εγγύησης για δύο επιπλέον χρόνια.
 
Περισσότερες πληροφορίες για το Piaggio Beverly SportTouring 350 στο www.gr.piaggio.com
 

 
  • A.X.

    Τώρα όσοι πήραν το τρέχον μοντέλο EURO III που αποσύρεται έχουν και ένα βασικό πλεονέκτημα ότι το μοτέρ δηλαδή αποδίδει ελεύθερα την ιπποδύναμη και τη ροπή του. Τα καινούρια 300 και 350 για να πιάσουν EURO IV κάνανε την εύκολη πονηριά, άλλη χαρτογράφηση και μείωση δύναμης μοτέρ, περίπου 10%! Μάλιστα η εταιρία ούτε καν ανακοινώνει τιμές τελικής ταχύτητας για τα EURO IV. Τσεκάρετε το ελληνικό site piaggio για το 300 και το ιταλικό για το 350. Δηλαδή ας μας πεί κάποιος τα 110 τουλάχιστον τα πιάνουνε?

      2
  • Tsiman

    Και πάλι ακριβό είναι! 1300Ε περισσότερα από το 300αρι...Εεεε είναι μεγάλη η διαφορά!!!

      2
  • n33

    Διαθετω το beverly 300 euro 4 εδω και 3,5 μηνες. Εχω 3500 χιλιομετρα και εχω κανει 2 διαδρομες σε εθνικη. Μονος μου εως 145 κοντερισια για λιγο και δικαβαλο εως 140 για λιγο επισης. Δεν επεμεινα γιατι δε θελω να το ζοριζω, ομως δε μπηκε ο κοφτης σιγουρα. Δεν εχω μετρο συγκρισης το παλιοτερο. Ωστοσο επειδη καποιος αναρωτηθηκε για τις επιδοσεις αναφερω την εμπειρια μου

      1
  • STAMOS

    Από τους πρώτους που πήραν το 350 το 2012.Το έχω ακόμα αγρατζουνιστο. Ζημιες μηδέν. Έξοδα 8 χρόνια 2 αλλαγές λάδια και μια φιλτρα. Μια αλλαγή λάστιχα metzeler γιατί έχουν πιο γρήγορη κορωνα προσφορά 120€. Γενικό σύνολο 8 χρόνια 195€.Τωρα σύγκριση το 300 με 350 ας μην κάνει κανένας.Οποιος γνωρίζει ξέρει τις διαφορές.Με τουλάχιστον 10GPS μετρημενο 155 πραγματικά. Φίλου το 300 στην ίδια κατάσταση άψογο 123 πραγματικά.Ιπποδυναμη 33,3 με 22,2.Βγαλτε συμπέρασμα αν αξίζει η διαφορά.Πισω πολύ δίσκος.Δεν πέφτει η απόδοση στην πορεία με τίποτα. Ούτε ζεστενεται. Τώρα εάν πούλησε ας κοιτάξει κάποιος τις πωλήσεις από τότε και θα δει. EURO 4 ο φίλος έχει δίκιο το φιμωσαν, αλλά και πάλι είναι 30,2hp.Βγαζουν το 400 γιατί με euro5 δεν πάει άλλο.Δινουν κυβικά πλέον όλες οι εταιρείες για να ανταποκριθουν. Τώρα για το 400 λένε 35,4.Δεν ξέρω στην πράξη την διαφορά στο δρόμο με το 350 euro3. Διαφορά 2,1hp.Σιγουρα σταθερότητα, κρατήματα κλπ καλύτερα, όχι ότι δεν έχω τώρα αλλά κάθε καινούργιο και καλύτερο. Εάν βγάζει 165 πραγματικά χλμ τότε θα αξίζει.Για εμένα θα είναι το ιδανικότερο μηχανάκι. Πάντα μιλάω για scooter.Παντα έλεγα ότι το καλύτερο μηχανάκι είναι αυτό που αρέσει στον καθένα. Σας χαιρετώ όλους.

     
  • A.X.

    Μπράβο, αυτό είναι θετικό! Όταν το ανοίξεις τελείως ενδιαφέρομαι να μάθω εντυπώσεις γιατί το μοντέλο με ενδιαφέρει.

     
  • Παντελής Β.

    Oι τιμές πέφτουν όταν οι εταιρές θέλουν να ξεφορτωθούν ένα παλαιότερο μοντέλο. Όταν ξε-στοκάρουν, αυτό είναι γνωστό. Όπως ακριβώς γίνεται εδώ και έναν χρόνο και με το Beverly 300 που δεν είχε - πολύ κακώς κατά την άποψη όλων - όλα αυτά τα χρόνια ABS, ούτε καν CBS!. Παγκόσμια πρωτοτυπία πρέπει να ήτανε

     
  • A.X.

    Για να μην σε πιάσουνε Λαμάκα πηγαίνεις μαγαζί και ζητάς στο καπάκι άλλα 420 επιπλέον έκπτωση. Το μοντέλο πάει για απόσυρση, ούτως η άλλως δεν πούλησε, (καλό αλλά ακριβό), οπότε άν τους παίρνει ας το κρατήσουν να το βολτάρουν αυτοί!

     
  • καλα,συγνωμη,οι υπολοιποι

    που το πηραν 420 πιο ακριβα ηταν λαμακες;

     

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ