Μια νέα αγωνιστική μοτοσυκλέτα που έχει πολλά κοινά με την νέα Triumph Daytona 765, αλλά είναι κατασκευασμένη από τον Tony Scott και είναι αρκετά διαφορετική! Πως σας φαίνεται;
Με την παρουσίαση της Daytona Moto2 765, η Triumph κατάφερε να συγκινήσει ξανά τους πολυάριθμους φίλους της 3κύλινδρης μοτοσυκλέτας της, «χρίζοντας» την με το MotoGP αέρα του κινητήρα των 765 κυβικών και την ανάλογη σχεδίαση. Ακόμα, οι μοτοσυκλέτες δεν είναι διαθέσιμες, όμως υπάρχει ένας άνθρωπος που έχει ήδη φτιάξει την δική του βερσιόν!
Πρόκειται για τον Tony Scott, έναν θρυλικό builder μοτοσυκλετών που είχε δημιουργήσει ένα αγωνιστικό concept, βασισμένο στον κινητήρα των 675 κ.εκ. της προηγούμενης Daytona. Τώρα, με την ευκαιρία του υπερκυβισμού του μοτέρ στα 765 κ.εκ., ο Scott χρησιμοποίησε τον νέο κινητήρα στην μοτοσυκλέτα που βλέπετε.
Λαχταριστή, έτσι; Το μοντέλο, αν και φορά τον κινητήρα της Triumph, είναι φτιαγμένο σε ένα δικό του πλαίσιο, σχεδιασμένο από το μηδέν, ενώ φέρει επίσης μοναδικές αναρτήσεις με αγωνιστικού τύπου ψαλίδι πίσω και πιρούνι carbon-ceramic! Η μοτοσυκλέτα είναι φυσικά ντυμένη σε πλήρες αγωνιστικό fairing σε στυλ Moto2.
Το μοντέλο είναι ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να συμμετάσχει στην κατηγορία GP2 του βρετανικού πρωταθλήματος BSB. Όπως δηλώνει ο Scott, όταν η μοτοσυκλέτα θα είναι έτοιμη, θα γίνει διαθέσιμη για αγορά σε ενδιαφερόμενους αγωνιζόμενους.
«Αυτή την στιγμή ο κινητήρας είναι τελείως στοκ, αλλά όταν τελειώσουμε θα είναι ένα σοβαρό μηχάνημα πίστας για όποιον το θέλει. Σήμερα οι νέοι που μπαίνουν στον χώρο ή ιδιώτες που ανεβαίνουν επίπεδο θα χρειαζόταν να ξοδέψουν περίπου 150.000 λίρες για μία Kalex. Η μοτοσυκλέτα μας θα προσφέρει την ίδια εμπειρία με το ένα τρίτο των χρημάτων» λέει ο Scott, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το μοντέλο του θα κοστίζει περίπου 50.000 λίρες.
Ακόμα, ο Scott διαθέτει ξεχωριστά το fairing της μοτοσυκλέτας, σε τιμές που ξεκινούν από τις 850 λίρες Αγγλίας και κατάλληλο για όλες τις γενιές της Triumph Street Triple. Πως σας φάινεται;