Το μοντέλο που γυρίζει σελίδα στην ιστορία της Moto Guzzi. Η επετειακής σημασίας V100 Mandello, φέρνει αέρα της αλλαγής στην εταιρεία. Μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο του Best Moto 2023;
Η μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουργια, τόσο σε επίπεδο μηχανικών μερών όσο και σχεδίασης. Με ξεκάθαρα τα μοντέρνα στοιχεία και τον μυώδη προσανατολισμό, το V100 Mandello είναι γωνιώδες και δυναμικό εγκαταλείποντας τις ρετρό φόρμες της γκάμας της Moto Guzzi. Εντυπωσιάζει το μονόμπρατσο της πίσω ανάρτησης αλλά και η σχεδίαση των τροχών, ενώ στο πίσω φανάρι έχει χρησιμοποιηθεί το σχέδιο της «απόληξης jet κινητήρα» που γνωρίσαμε και από το V85 TT.
Μία πρωτόγνωρη Moto Guzzi, που χαρακτηρίζεται από τεχνολογίες αιχμής, μια ανοιχτή πόρτα στο μέλλον της μάρκας χάρη στην υιοθέτηση καινοτόμων τεχνικών λύσεων και αεροδυναμικών χαρακτηριστικών. Η V100 Mandello είναι πρωτοποριακή καταρχάς στη σχεδίαση που, όπως πάντα, ξεκινά από την εξέλιξη του μοναδικού και ασύγκριτου δικύλινδρου κινητήρα. Γραμμές που δεν έχουν τίποτα το νοσταλγικό, αλλά ερμηνεύουν με σύγχρονο τρόπο τους γνωστούς ακρογωνιαίους λίθους του στυλιστικού κώδικα της Moto Guzzi. Σημείο καμπής στην ιστορία της μάρκας, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά πολλές σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες: η πρώτη μοτοσυκλέτα με προσαρμοζόμενη αεροδυναμική, η πρώτη Moto Guzzi εξοπλισμένη με αδρανειακή πλατφόρμα έξι αξόνων, Cornering ABS, ημι-ενεργητική ανάρτηση και quick shift, είναι μόνο τα πιο σημαντικά.
Η V100 Mandello είναι επίσης η πρώτη Moto Guzzi που τροφοδοτείται από τον νέο “compact block” κινητήρα, με προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Η παράδοση γίνεται σεβαστή από την αρχιτεκτονική του εγκάρσιου V90° δικύλινδρου κινητήρα, που εγγυάται αυτόν τον μοναδικό τρόπο απόδοσης της ροπής και αυτόν τον αμίμητο ήχο Moto Guzzi, αλλά στην πραγματικότητα είναι εντελώς νέος και διαθέτει αναμφισβήτητα εξαιρετική απόδοση: η ισχύς είναι 115 HP και η ροπή είναι 105 Nm, με το 82% να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 στροφές / λεπτό.