Moto Morini X-Cape 650: Με πλούσιο εξοπλισμό για όλα τα γούστα
- Μεγάλος κατάλογος δυναμικών αξεσουάρ.
- Με ροπή 54Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό.
- Με φρένα Brembo & ελαστικά Pirelli Scorpion STR.
- Έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών.
Μεγάλος κατάλογος δυναμικών αξεσουάρ
Το Moto Morini X-Cape 650 ισορροπεί αξιόλογα ανάμεσα σε δύο κόσμους του On χαρακτήρα και του Off με πλήθος αξεσουάρ να το περιβάλλουν. Η εμφάνιση του είναι ξεχωριστή και άκρως ελκυστική κάνοντας το ακόμη πιο θελκτικό με την αλουμινένια ποδιά, τα πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, τα προστατευτικά καπάκια κατά της θερμοκρασίας του κινητήρα, τις χούφτες με το λογότυπο του μοντέλου, ψηλότερη ζελατίνα, αλουμινένια πίσω βαλίτσα 38 λίτρων, αλουμινένιες πλαϊνές βαλίτσες 34 λίτρων, χαμηλότερη σέλα κατά 25 χιλιοστά, εξάτμιση αλουμινίου της SC-Project και για να ολοκληρωθεί το στυλ καταλήγει στον αναβάτη με καπέλα σε διάφορα σχέδια και αποχρώσεις. Έτσι, το ταξίδι γίνεται ακόμη πιο άνετο για αναβάτη και συνεπιβάτη, καθώς οι περιηγήσεις στα εκτός δρόμου κομμάτια είναι πιο ανέμελες με τις προστασίες που εξοπλίζεται.
Με ροπή 54Nm στις 7.000 στροφές ανά λεπτό
Σε ένα μοντέλο όπως είναι το X-Cape το οποίο εκπροσωπεί την μεσαία κατηγορία On-Off της Moto Morini, δεν θα μπορούσε να μην είχε δοθεί έμφαση στη ψυχή του υγρόψυκτου δικύλινδρου 8-βάλβιδου εν σειρά κινητήρα των 645κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους που θα κινεί το σύνολο της μοτοσικλέτας των 230 κιλών πλήρες υγρών. Αποδίδοντας 60 ίππους στις 8.250 στροφές ανά λεπτό και ροπή 54Nm στις 7.000σ.α.λ, επιταχύνει σε 4,9 δευτερόλεπτα από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα όπου μπορείς να κάνεις μία προσπέραση ενώ κινείσαι με 60χλμ/ώρα έως τα 120χλμ/ώρα σε 8 δευτερόλεπτα. Καθώς η μετακίνηση εντός πόλης απαιτεί συχνές αλλαγές ταχυτήτων, ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης συνεργάζεται με επιτυχία με το 6-άρι κιβώτιο επιτυγχάνοντας πιο ξεκούραστες κινήσεις των αριστερών δαχτύλων. Ο ήπιος, γραμμικός και χωρίς ξεσπάσματα ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch δίνει την επιλογή στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα σε δύο χάρτες προγραμμάτων οδήγησης, Ride και Off-Road. Σαν γνήσια μοτοσικλέτα τουρισμού φέρει ένα ρεζερβουάρ 18 λίτρων με μεικτή κατανάλωση στα 5,5 λ/100χλμ προσφέροντας μια αυτονομία των 330 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με φρένα Brembo & ελαστικά Pirelli Scorpion STR
Όταν βλέπεις την X-Cape ο οφθαλμός πάει στο σύνολό της αν σε τραβάει ως ομορφιά. Αφού περάσεις αυτό το στάδιο, το επόμενο βήμα είναι να αρχίσεις να την επεξεργάζεσαι και να κάθεσαι πάνω της, εκεί εντοπίζεις ότι μπορεί να εξοπλιστεί με σέλα πιο χαμηλή, διαμορφώνοντας την απόσταση από το έδαφος στα 820χλστ ή με ψηλότερη στα 845χλστ. Καθώς κοιτάζεις τα περιφερειακά, εντυπωσιάζεσαι από το λογότυπο που φέρουν οι εμπρός διπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo με τους 298 χιλιοστών δίσκους και η πίσω διπίστονη δαγκάνα επίσης της Brembo με δίσκο των 255 χιλιοστών. Η συμβολή του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος των τροχών ABS είναι εξοπλισμένο με την μονάδα της Bosch 9.1 Mb το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί για εκτός δρόμου οδήγηση. Όταν θα χρειαστεί να επιβραδύνεις απότομα, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, το αλουμινένιο υποπλαίσιο και οι τροχοί των 110/80/19 μπροστά και 150/70/17 πίσω, επιλέγοντας την έκδοση που αρέσκεται από χυτό αλουμίνιο ή με ακτίνες, είναι γραβατωμένες με τα ελαστικά μεικτών τερέν Pirelli Scorpion Rally STR, όπου συμβάλουν θετικά να επέλθει το 100-0 σε 42,3 μέτρα. Η σύνθεση στον καμβά της πέδησης ολοκληρώνεται με το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι της Marzocchi των 50 χιλιοστών με διαδρομή 160 χιλιοστά το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο. Πίσω έχει τοποθετημένη ανάρτηση της Kayaba χωρίς μοχλικό με διαδρομή 165 χιλιοστά, με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.
Έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών
Η X-Cape 650 είναι έτοιμη να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με σύμμαχο την ρυθμιζόμενη ψηλότερη ζελατίνα, τα θερμαινόμενα γκρίπ και την άνετη γωνία που σχηματίζουν τα χέρια λόγω του φαρδιού τιμονιού μεταβλητής διατομής και τα πόδια που πατάνε πάνω στα ελαστικά τμήματα των μαρσπιέ τοποθετώντας το σώμα μέσα στη μοτοσικλέτα. Η ευανάγνωστη έγχρωμη TFT οθόνη των 7 ιντσών προσαρμόζεται αυτόματα ως προς τη φωτεινότητα που διαχέει ανάλογα με τον εκάστοτε φωτισμό του περιβάλλοντος. Δεν χρειάζεται πλέον να ψάχνεις τους διακόπτες κατά την νυχτερινή οδήγηση, μιας και είναι φωτιζόμενοι με την πλοήγηση στο μενού να γίνεται με ευκολία. Η διαδικασία του background αποτελεί μία ευχάριστη νότα παιχνιδιού δίνοντας τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε 4 διαφορετικά στυλ. Αρκετά χρήσιμη είναι η τοποθέτηση των 2 USB θυρών ως προς την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, καθώς και η συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth με το Smartphone για διαχείριση κλήσεων και ακούσματος μουσικής. Τέλος, τα φωτιστικά σώματα φέρουν τεχνολογία LED και μέσω ενός διακόπτη μπορείς να θέτεις τα φώτα ημέρας DRL στη θέση On ή Off.
Η τιμή ξεκινάει από τα 7.890 ευρώ.