LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Honda CB125F είναι η λύση της ιαπωνικής εταιρίας για όσους ψάχνουν μια καθημερινή και απολύτως οικονομική μοτοσικλέτα.

Σε μαύρο χρώμα που δεν υπάρχει στο δελτίο Τύπου της Honda ή τουλάχιστον αναφέρεται ως μπλε.

Σε κίτρινο χρώμα.

Σύγχρονος σχεδιαστικά πίνακας οργάνων με ενδείξεις και για την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο.

Το λευκό δείχνει να του πηγαίνει πιο πολύ από όλα τα χρώματα.

Στα χνάρια των μεγαλύτερων γυμνών CB η μάσκα του νέου 125.

Οικογενειακό look και για το πίσω μέρος του CB125F.

Η προφόρτιση των ελατηρίων των αμορτισέρ ρυθμίζεται σε πέντε θέσεις.

Ανασχεδιασμένη σέλα για περισσότερη άνεση στην καθημερινή μετακίνηση.

Την επιβράδυνση του CB125F έχει αναλάβει ένας δίσκος 240 χλστ. που συνδυάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων και ένα ταμπούρο 130 χλστ.

Νέο Honda CB125F

Το ολοκαίνουργιο CB125F αποτελεί το νέο όπλο της Honda για τους αρχάριους αναβάτες, αλλά και για όλους εκείνους που θέλουν να μετακινούνται καθημερινά με μοτοσικλέτα, με τον πλέον οικονομικό τρόπο.

 
To νέο CB125F αντικαθιστά το CBF125 και αποτελεί πλέον τη βάση στις μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού της Honda, αν εξαιρέσουμε το απίστευτα διασκεδαστικό MSX 125. Το νέο 125άρι κρατά τα δυνατά σημεία του προηγούμενου μοντέλου-ευελιξία, φιλικότητα, μικρό κόστος χρήσης και συντήρησης -και προσθέτει σε αυτά ακόμη καλύτερη ποιότητα κατασκευής και πιο μοντέρνα σχεδίαση.

Η σχεδίαση της μικρής μασκούλας αλλά και των πλαϊνών πλαστικών του CB125F είναι εμπνευσμένη από τα CB500F και CB650F και δίνει νέα δυναμική στο μοντέλο της Honda. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, πιο πλήρης από τον προηγούμενο, με ενδείξεις, μεταξύ άλλων, και για την επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο. Όσον αφορά στην εργονομία της μοτοσικλέτας, η Honda αναφέρει πως η όρθια θέση οδήγησης έχει γίνει ακόμη πιο άνετη αφού τα μαρσπιέ έχουν έρθει πλέον πιο μπροστά στο πλαίσιο και το τιμόνι λίγο πιο κοντά στον κορμό του αναβάτη. Το ύψος της ανασχεδιασμένης σέλας ανέρχεται στα 775 χλστ.

Σε λευκό χαρτί σχεδιάστηκαν το νέο ατσάλινο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς αλλά και οι όμορφοι τροχοί το μέγεθος των οποίων ανεβαίνει στις 18 -από 17- ίντσες για την αύξηση της σταθερότητας και της προοδευτικότητας. Όπως και στην προηγούμενη γενιά, το CB125F χρησιμοποιεί συμβατικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση για την προφόρτιση των ελατηρίων τους. Το μεταξόνιο ανέρχεται σε μόλις 1.295 χλστ., το ίχνος στα 97 χλστ. και η κάστερ στις 26 μοίρες, ενώ το βάρος, πλήρες υγρών, είναι 128 κιλά. Όπως καταλαβαίνετε, η ευελιξία και η ανάλαφρη αίσθηση βρίσκονται μέσα στα δυνατά χαρτιά της μικρής μοτοσικλέτας, κάτι που ενισχύεται και από τα στενά ελαστικά διαστάσεων 80/100 και 90/90 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Το αερόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM-FI, ανανεώθηκε για το 2015 ώστε να αποδίδει ακόμη καλύτερα στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας και να έχει παράλληλα και πιο πολιτισμένη λειτουργία. Είναι 124,7 κ.εκ., φέρει έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και δύο βαλβίδες και ο ανασχεδιασμένος κύλινδρός του έχει υποτετράγωνες διαστάσεις (52,4x57,8 χλστ.). Παράλληλα οι μηχανικοί της Honda τοποθέτησαν και αντικραδασμικό άξονα για να μειώσουν στο απολύτως ελάχιστο τους κραδασμούς του. Η απόδοσή του ανέρχεται στους 10.5 ίππους και η ροπή στο 1,04 Kgm στις 7.750 και 6.250 σ.α.λ. αντίστοιχα. 

Η Honda κάνει λόγο για κατανάλωση μικρότερη από δύο λίτρα ανά 100 χλμ. και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων το CB125F έχει αυτονομία που ξεπερνά τα 600 χλμ! Οι σχέσεις του κιβωτίου παραμένουν στις πέντε.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ