Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Ο πίνακας οργάνων της Tiger Sport 660.

Ο πίνακας οργάνων της Tiger Sport 660.

Βάσεις για βαλίτσες ενσωματώνονται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι ενιαίου τύπου.

Βάσεις για βαλίτσες ενσωματώνονται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι ενιαίου τύπου.

Το Top Box μπορεί να χωρέσει και 2 κράνη.

Το Top Box μπορεί να χωρέσει και 2 κράνη.

Οι βαλίτσες του Tiger Sport 660 έχουν αναπτυχθεί παράλληλα και ειδικά για το μοντέλο.

Οι βαλίτσες του Tiger Sport 660 έχουν αναπτυχθεί παράλληλα και ειδικά για το μοντέλο.

  • Το νέο Triumph Tiger Sport 660
  • Το νέο Triumph Tiger Sport 660
  • Ο πίνακας οργάνων της Tiger Sport 660.
  • Βάσεις για βαλίτσες ενσωματώνονται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι ενιαίου τύπου.
  • Το Top Box μπορεί να χωρέσει και 2 κράνη.
  • Οι βαλίτσες του Tiger Sport 660 έχουν αναπτυχθεί παράλληλα και ειδικά για το μοντέλο.

Νέο Triumph Tiger Sport 660 – Το πρώτο τρικύλινδρο της κατηγορίας

Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουργιο και φιλόδοξο Triumph Tiger 660, που μπαίνει «σφήνα» στα street adventure μεσαίου κυβισμού. Πως σας φαίνεται;

UPDATE: Μάθαμε την τιμή της μοτοσυκλέτας - Θα ανέρχεται στα 9.290 ευρώ


Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Το νέο Triumph Tiger Sport 660

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Επίσημα, μετά από μπόλικες τυμπανοκρουσίες και teasers, η Triumph αποκάλυψε το νέο Tiger Sport 660, την πρόταση της Triumph στα μεσαία street adventure/tourers. Η μοτοσυκλέτα έρχεται ως η πρώτη και μόνη, προς το παρόν, τρικύλινδρη της κατηγορίας και θέλει να ξεχωρίσει με το υψηλό εξοπλιστικό της επίπεδο. Ας δούμε αναλυτικά.

Ο πίνακας οργάνων της Tiger Sport 660.

Ο πίνακας οργάνων της Tiger Sport 660.

 
Η νέα μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζεται και από εντελώς νέο bodywork και τμήματα πλαστικών, με τρεις νέους χρωματισμούς, εξάτμιση χαμηλά στο κέντρο και νέου σχήματος ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Η Triumph κάνει λόγο για το χαρακτηριστικό, premium επίπεδο της στην κατασκευή και το φινίρισμα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στις μεγάλες της μοτοσυκλέτες.

Βάσεις για βαλίτσες ενσωματώνονται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι ενιαίου τύπου.

Βάσεις για βαλίτσες ενσωματώνονται στην μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι ενιαίου τύπου.

 
Χάρη στον τρικύλινδρο κινητήρα των 660 κ.εκ. που αποδίδει 81 ίππους και 6,52 kgm ροπής, η Tiger Sport 660 είναι, σύμφωνα με την Triumph, το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας της. Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο και σε έκδοση συμβατή με το δίπλωμα A2, με την ισχύ δηλαδή περιορισμένη στους 47,6 ίππους.

Το Top Box μπορεί να χωρέσει και 2 κράνη.

Το Top Box μπορεί να χωρέσει και 2 κράνη.

 
Η Triumph όχι μόνο δεν κρύβει, αλλά προωθεί και το γεγονός ότι το Tiger Sport 660 δηλώνεται ως το μοντέλο με το χαμηλότερο κόστος συντήρησης της κατηγορίας της. Τα διαστήματα μεταξύ των μεγάλων σέρβις φτάνουν στα 16.000 χιλιόμετρα (ή το ένα έτος), ενώ η εγγύηση είναι απεριορίστων χιλιομέτρων, για τα πρώτα 2 χρόνια με επιλογή επέκτασης έως τα 4!

Οι βαλίτσες του Tiger Sport 660 έχουν αναπτυχθεί παράλληλα και ειδικά για το μοντέλο.

Οι βαλίτσες του Tiger Sport 660 έχουν αναπτυχθεί παράλληλα και ειδικά για το μοντέλο.

 
Στις αναρτήσεις, το μοντέλο κάνει χρήση ενός πιρουνιού 41 χιλιοστών από την Showa στο εμπρός μέρος, με το πίσω αμορτισέρ Showa RSU να ρυθμίζεται στην προφόρτιση ελατηρίου, με υδραυλικό χειριστήριο. Τα εργονομικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας εστιάζουν στην ευέλικτη και αθλητική οδήγηση, χωρίς όμως να θυσιάζουν την άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη: Η σέλα είναι ενιαία και όχι διπλή, με το ύψος της από το έδαφος να ανέρχεται στα 835 χιλιοστά. Την πέδηση αναλαμβάνει σύστημα της Nissin, με 2 δίσκους 310 χιλιοστών εμπρός, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Michelin Pilot Road 5.
 
Το μοντέλο εξοπλίζεται με οθόνη TFT στα όργανα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και η πλατφόρμα διασύνδεσης με κινητό τηλέφωνο My Triumph. Ακόμα, το μοντέλο εξοπλίζεται με 2 riding modes, Road και Rain (Δρόμος-Βροχή), πλήρη φωτισμό LED και φλας με αυτόματη απενεργοποίηση, ενώ εξοπλίζεται με ABS, Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, συμπλέκτη ολίσθησης-υποβοήθησης και σύστημα Immobilizer. Παράλληλα, το ύψος ζελατίνας είναι ρυθμιζόμενο, ενώ η μοτοσυκλέτα ενσωματώνει βάσεις για βαλίτσες.
 
Στον προαιρετικό εξοπλισμό του μοντέλου θα περιλαμβάνονται μια πλήρης γκάμα βαλιτσών, αλλά και ενός top box με χωρητικότητα για 2 κράνη, μεταξύ άλλων πολλών αξεσουάρ. Περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες για το πότε το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο και στην χώρα μας.

 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

BEST MOTO
BEST BUY