Αυτή είναι η R7 της νέας εποχής των supersport. 73,4 ίπποι, πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, κλιπ-ον, ΜΗΔΕΝ ηλεκτρονικά - Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.
Κουβαλώντας ένα βαρύ όνομα στην ιστορία των 2 τροχών, το νέο Yamaha R7 είναι γεγονός. Η Yamaha μπαίνει δυναμικά στην κατηγορία των supersport μεσαίου κυβισμού που γεννιέται από την αρχή, παρουσιάζοντας την μοτοσυκλέτα η οποία ήταν πλέον… κοινό μυστικό σε όλο τον κόσμο, καθώς όχι μόνο είχε αποκαλυφθεί νωρίς στα χαρτιά, αλλά διέρρευσαν και οι πρώτες φωτογραφίες της.
Η νέα R7 εξοπλίζεται με τον κινητήρα CP2, που έχουμε γνωρίσει πολύ καλά από το MT-07. Η ισχύς του ανέρχεται στους 73,4 ίππους/8.750 στροφές και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 6,8 kgm/6.500 στροφές, ενώ οι στροφαλοφόρος άξονας παραμένει φυσικά στην crossplane διάταξη των 270 μοιρών. Για το R7, η ECU έχει ανανεωμένες προδιαγραφές και η εξάτμιση είναι νέα, ενώ η χαρτογράφηση ψεκασμού έχει αναθεωρηθεί. Το νέο R7 συμμορφώνεται και με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. To μοντέλο αποκτά συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης για καλύτερη συμπεριφορά του κιβωτίου στην σπορ χρήση και ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα κατά 33%, ενώ προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα Quickshifter.
Η εμπρόσθια ανάρτηση είναι τύπου USD πιρούνι, στα 41 χιλιοστά διάμετρο με πλήρεις ρυθμίσεις (απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, προφόρτιση ελατηρίου) που πτοέρχεται από την KYB. Η γωνία κάστερ αναφέρεται στις 23,7 μοίρες, ενώ η Yamaha δηλώνει ότι η κατανομή βάρους εμπρός πίσω είναι στο 51/49 για ιδανική σπορ συμπεριφορά. Παράλληλα, ανασχεδιασμένη είανι και η πίσω ανάρτηση, που ρυθμίζεται σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 188 κιλά, πλήρους υγρών.
Στην θέση οδήγησης, χρησιμοποιούνται κλιπ-ον για γνήσια sport αίσθηση και εργονομία, ενώ η σχεδίαση της σέλας έχει μελετηθεί ειδικά σε συνδυασμό με την συνολική εργονομία, για το καλύτερο δυνατό «κράτημα» του αναβάτη στις στροφές και στις επιβραδύνσεις. Οι εμπρός δαγκάνες φρένων αλλά και η τρόμπα, είναι ακτινικού τύπου.
Για την απεικόνιση των ενδείξεων, χρησιμοποιείται μια οθόνη LCD υψηλής αντίθεσης, ενώ χρησιμοποιείται και shift light για την εμφάνιση της ιδανικής στιγμής αλλαγής σχέσης. Οι ζάντες αλουμινίου έχουν ελαφρά σχεδίαση, με διαστάσεις ελαστικών 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το νέο R7 αναμένεται στην Ευρώπη, τον Οκτώβριο του 2021. Θα γίνει διαθέσιμο σε 2 χρώματα: Icon Blue και Yamaha Black.
Υποθέτω ότι το μοντέλο θα ειναι απλά ενα R7 που υιοθετεί τον κινητήρα του ΜΤ(βλέπε σχέση Ninja με Ζ απο την Kawasaki) και δεν εχει καμια σχέση με τα YZF- R6... Οπότε βαφτιζουμε ένα ήδη υπάρχον μηχανάκι καινούριο μοντέλο να βγάλουμε κανένα παραπάνω φράγκο...
Το ninja 650 κάνει περίπου 8.500, το cbr 650 κάνει περίπου 9.000. Κάπου εκεί πρέπει να κοστολογησουν και το R7. Αν το κοστολογησουν γύρω στα 10.000 που κάπου γράφτηκε δεν το βλέπω να "πουλάει".
Υποθέτω ότι το μοντέλο θα ειναι απλά ενα R7 που υιοθετεί τον κινητήρα του ΜΤ(βλέπε σχέση Ninja με Ζ απο την Kawasaki) και δεν εχει καμια σχέση με τα YZF- R6... Οπότε βαφτιζουμε ένα ήδη υπάρχον μηχανάκι καινούριο μοντέλο να βγάλουμε κανένα παραπάνω φράγκο...
Το ninja 650 κάνει περίπου 8.500, το cbr 650 κάνει περίπου 9.000. Κάπου εκεί πρέπει να κοστολογησουν και το R7. Αν το κοστολογησουν γύρω στα 10.000 που κάπου γράφτηκε δεν το βλέπω να "πουλάει".