Οι αναρτήσεις εμπρός αλλά και πίσω, είναι πλέον ρυθμιζόμενες σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση.

Οι αναρτήσεις εμπρός αλλά και πίσω, είναι πλέον ρυθμιζόμενες σε απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – φρένα

Η επιτυχημένη συνταγή του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου παρέμεινε αναλλοίωτη, αφού έχει αποδειχθεί ότι σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι ταιριάζει ιδανικά στον χαρακτήρα μιας sport touring μοτοσυκλέτας όπως το Tracer. Συναντάμε όμως αλλαγές στον τομέα των αναρτήσεων, καθώς τόσο το συμβατικό πιρούνι των 41χιλ (απέκτησε νέο setup και μαλακότερα ελατήρια) όσο και το αμορτισέρ, διαθέτουν πλέον ρυθμίσεις για την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση, ώστε να φέρεις την μοτοσυκλέτα στα μέτρα σου ανάλογα το βάρος και τον τρόπο οδήγησής σου. Οι διαδρομές  παρέμειναν στα 130χιλ και 142χιλ για το πιρούνι και το αμορτισέρ αντίστοιχα.

Γνώριμη εικόνα συναντάμε και στα φρένα τα οποία αποτελούνται από δύο δίσκους 282 χιλ με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά, έναν δίσκο 245χιλ πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα και σύστημα ABS που φροντίζει για την ασφαλή πέδηση σε όλες τις συνθήκες. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και φέρουν τα ελαστικά Road 4 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ