Γυρίζω το κλειδί, η ψηφιακή οθόνη εκτελεί το διαγνωστικό της πρόγραμμα, πιέζω τη μίζα, και το ΝΜΑΧ παίρνει μπροστά. Ο πλοηγός μας κάνει νόημα, και 6 ΝΜΑΧ ξεχύνονται στο κατόπι του, στους δρόμους της Λισαβόνας. Σύντομα ξεχνάω το γεγονός πως οδηγώ σε μια ξένη πόλη, καθώς το ΝΜΑΧ με περιβάλλει με ένα φιλικό αέρα που με γεμίζει ασφάλεια. Η σέλα είναι επίπεδη, άνετη, αν και θα μπορούσε να είναι ανετότερη, ενώ το χαμηλό της ύψος σημαίνει άνετους χειρισμούς και εύκολη πρόσβαση στο έδαφος σε κάθε φανάρι. Για όσους δεν γνωρίζουν τη Λισαβόνα, η πορτογαλική πρωτεύουσα είναι χτισμένη πάνω σε λόφους, ενώ διαθέτει αρκετά δύσκολα σημεία για scooter, όπως γυαλισμένη άσφαλτος, αλλά και πολλά πλακόστρωτα με μικρούς κυβόλιθους. Μπορεί η Yamaha να ήθελε ίσως να μας δείξει το δεμένο σύνολο του ΝΜΑΧ, πάντως στους κυβόλιθους φάγαμε αρκετό κοπάνημα, που κανένα scooter δεν θα μπορούσε να αποσβέσει ικανοποιητικά. Ευτυχώς στην Ελλάδα σπανίως απαντούμε τέτοιο οδόστρωμα, και μόλις βρεθήκαμε σε άσφαλτο, το scooter της Yamaha έδειξε το καλό του πρόσωπο. Δεμένη αίσθηση, με άνετες αναρτήσεις, σχετικά μαλακές, που δεν βγαίνουν όμως ποτέ εκτός ελέγχου. 'Αμεση εντύπωση, η γεμάτη αίσθηση του μοτέρ, και οι δυνατές για τον κυβισμό του επιταχύνσεις. Μπορεί η Yamaha να αναφέρει επίσημα ως τελική τα 100 χλμ/ώρα, όμως εγώ είδα στο κοντέρ εύκολα 108, με συνάδελφο να αναφέρει πως είδε ακόμα και 116 χλμ/ώρα. Το VVA δεν γίνεται ποτέ αντιληπτό, με μόνη μικρή ένσταση στον τρόπο απόδοσης του μοτέρ, μια νευρικότητα και ένα μικρό τίναγμα στο άνοιγμα του γκαζιού από την εντελώς κλειστή θέση, στις πολύ χαμηλές στροφές. Οι τροχοί των 13 ιντσών τα καταφέρνουν άριστα σε όλες τις ταχύτητες, με κύρια θετικά χαρακτηριστικά του ΝΜΑΧ την παροιμιώδη ευελιξία, αλλά και την υποδειγματική σταθερότητα. Το τιμόνι κόβει πάρα πολύ, το scooter αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση, κάνοντας τους αστικούς ελιγμούς ένα ατελείωτο παιχνίδι. Κινείσαι ταχύτατα, ελίσσεσαι αστραπιαία, και περνάς από παντού. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση, με το ABS να κάνει άριστη δουλειά, παρά το γεγονός πως έχει ελαφρώς πρωτόγονη αίσθηση, με αρκετά χτυπήματα από τις μανέτες στα χέρια του αναβάτη, όταν μπαίνει σε λειτουργία. Κι όταν ο πλοηγός της Yamaha μας έκανε νόημα να τον προσπεράσουμε, και άρχισε το -σύντομης διάρκειας- κυνήγι με τους συνάδελφους, το ΝΜΑΧ απέδειξε τις ικανότητες του στη sport οδήγηση, με πλαίσιο, αναρτήσεις και τα ελαστικά ScootSmart της Dunlop να ανεβάζουν τον πήχη ψηλά, και με το διπλό σταντ να βρίσκει κάτω σε κάποιες στροφές με εντυπωσιακές για τα δεδομένα της κατηγορίας κλίσεις. Στις στάσεις, το κράνος χώραγε πανεύκολα κάτω από τη σέλα, με αρκετό χώρο για πολλά ακόμη μικροπράγματα, ενώ η Yamaha είχε φροντίσει να μη διψάσουμε, τοποθετώντας ένα μπουκαλάκι νερό στο μπροστινό ανοιχτό ντουλαπάκι.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr