Η σέλα είναι ψηλή, αλλά όχι απαγορευτικά, για αναβάτη ύψους 1,70 μ., ενώ οι σχεδιαστές των νέων YZF-R1 & R1M έδωσαν χώρο στον αναβάτη για να κινείται πάνω στη μοτοσικλέτα. Η πλατιά σέλα δεν σε περιορίζει σε μία θέση, επιτρέποντας αντίθετα να κινηθείς πάνω της, αλλάζοντας στάση ανάλογα με τις απαιτήσεις της περίστασης. Αυτό βέβαια δυσκολεύει τους απροπόνητους, καθώς αρκετές φορές νιώθαμε πως γλιστράμε πάνω σε σέλα ή ρεζερβουάρ, και θέλαμε περισσότερο grip για να σταθεροποιθούμε πάνω στον πύραυλο της Yamaha. Σίγουρα την κατάσταση θα βελτιώσουν τα γνωστά πλαινά αυτοκόλλητα που προσφέρουν περισσότερο grip στο ρεζερβουάρ.
Πρώτο πράγμα που σου κάνει (μεγάλη) εντύπωση μόλις γυρίσεις το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη είναι φυσικά η μεγάλη ψηφιακή και έγχρωμη οθόνη των 109χλστ! Διαθέτει επιλογή μαύρου ή λευκού φόντου, ενώ έχει σχεδιαστεί να δίνει εύκολα την κρίσιμη πληροφόρηση που απαιτεί ο αναβάτης σε κάθε χρήση. Μεταξύ άλλων διαθέτει επιταχυνσιόμετρο και ένδειξη πίεσης φρένων, ενώ μπορεί να ρυθμιστεί σε 2 λειτουργίες, Street και Track, για χρήση δρόμου ή πίστας. Στο Street, βρίσκουμε ενδείξεις κατανάλωσης, μερικούς χιλιομετρητές, κλπ., ενώ στο Track βλέπουμε χρονόμετρο, αριθμό γύρου, κλπ., ενώ υπάρχει και δυνατότητα μετέπειτα ανάλυσης γυρολογίου. Στο Track, το οποίο και είχαμε καθ’ ολη τη διάρκεια της δοκιμής των δύο μοτοσικλετών, η ένδειξη του κοντέρ είναι εξαιρετικά μικρή, ενώ η πρώτη ένδειξη που εντυπώνεται άμεσα στο μάτι του αναβάτη είναι εκείνη της ταχύτητας κιβωτίου.