Piaggio Medley 125

    Ως βάση για το Medley, χρησιμοποιείται ένας νέας σχεδίασης κινητήρας με την ονομασία iGET, ο οποίος αποδίδει  12 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 1,17 kgm στις 6.500 σ.α.λ. Το νέο αυτό μηχανικό σύνολο της Piaggio, έχει δημιουργηθεί με γνώμονα την αξιοπιστία, την ομαλή λειτουργία και την οικονομία καυσίμου, κάτι στο οποίο συνεπικουρεί και το σύστημα start & stop το οποίο για πρώτη φορά τοποθετείται σε δίκυκλο της Piaggio.  Εντυπωσιακός για την κατηγορία του Medley είναι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα με συνολικό όγκο 36,2 λίτρων, ο οποίος- σύμφωνα με την Piaggio- είναι αρκετός για να χωρέσει ένα σπαστό full face και ένα Jet κράνος. Τέλος για την πέδηση φροντίζουν ένας δίσκος διαμέτρου 260 χλστ. συνεργαζόμενος με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ένας δίσκος 240 χλστ. με διπίστονη επίσης δαγκάνα πίσω, το δε ABS, είναι  standard στον εξοπλισμό του Medley. 



    Κινητήρας: 4Τ, 1K, Υ/Ψ, 4β
    Κυβισμός (κ.εκ.) : 124,5 
    Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 12,1/8.250 
    Ροπή: (kgm/σ.α.λ.): 1,17/6.500 
    Βάρος (κιλά): 140
    Τιμή: 2.860

    • spiros

      Είμαι κάτοχος ενός Σκούτερ keeway logik 125I euro 4 μέχρι στιγμής έχω διανύσει 1800χλμ. Λοιπόν το σκούτερ για τήν αξία του κ όλα αυτά πού έχει π.χ φοβερό υγρόψυκτο μοτέρ,CBS,δισκόφρενο πίσω με λίγα λόγια πολύ καλά φρένα,καντράν με όλες τις λειτουργίες εύχρηστο κ όμορφο κ το σημαντικό πολύ καλή καβαλα κ + πολύ καλό design (benelli )κ άλλα πολλά...η τιμή του είναι πολύ λογική (logik )κ πάντα πριν τήν αγοράς τού έκανα πολλές συγκρίσεις με τα υπόλοιπα σκούτερ. Τα μόνα αρνητικά λίγο καλύτερη μπροστινή ανάρτηση κ λίγο κάποια μέρη πλαστικον (τρίξιμο κ μη καλής επαφής) λοιπόν το σκούτερ γία τα 2000 euro κ με τα πολλά δώρα που μου έκαναν αξίζει μπορεί να είναι China αλλά από κάποια μεγάλη βιομηχανία κ μη ξεχνάμε με εξαγορά της benelli δηλαδή με ευροπαικο αέρα

        8