Ο κινητήρας που έρχεται στη ζωή χωρίς τον χαρακτηριστικό ήχο μιας κλασικής μίζας είναι το πρώτο πράγμα που κεντρίζει την προσοχή με το που πατήσετε το κουμπί …όχι πλέον της μίζας αλλά της ενεργοποίησης του μοτέρ. Βρισκόμαστε στη σέλα του Medley 125 και με τον κινητήρα στο ρελαντί του, οι κραδασμοί που παράγονται είναι ελάχιστοι.
Στο άνοιγμα του γκαζιού το scooter ξεκινά απολύτως ομαλά και προοδευτικά με το λιγοστό βάρος που κάνει μέχρι εκείνη τη στιγμή αισθητή την παρουσία του να εξαφανίζεται οριστικά.
Στην προκειμένη περίπτωση η ρύθμιση της μετάδοσης έχει γίνει με βάση την φιλικότητα και την οικονομία με αποτέλεσμα το Medley να παρουσιάζεται απολύτως φιλικό ανεξάρτητα από την εμπειρία του αναβάτη που βρίσκεται στη σέλα του. Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν σταθερά στο αναλογικό ταχύμετρο και τα 100 χλμ./ώρα είναι ένας εύκολος στόχος για το ήσυχο κι πολιτισμένο μοτέρ.
Οι αναρτήσεις φιλτράρουν άκρως ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος τόσο μπροστά όσο και πίσω και η άνετη σέλα αποτελεί τον δεύτερο “κυματοθραύστη” στην επιτυχημένη προσπάθεια που κάνει το Medley να κρατήσει ξεκούραστο τον αναβάτη του. Περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες είναι που γίνεται αισθητή και η υψηλή ποιότητα κύλισης του νέου scooter της ιταλικής εταιρίας με την απουσία τριγμών και λοιπών παρατράγουδων να ενισχύουν την εικόνα της υψηλής ποιότητας κατασκευής.
Με ταχύτητες βαδίσματος το Medley ισορροπεί τέλεια, με το βάρος του να παρουσιάζεται υποδειγματικά κατανεμημένο τόσο σε ύψος όσο και μεταξύ των δύο τροχών του. Έτσι μπορεί και εκτελεί με ιδιαίτερη χάρη ελιγμούς, τύπου σφιχτό “8άρι”-κίνηση και αυτοκίνητα δεν βρήκαμε στο όμορφο σημείο της Τοσκάνης που ήμασταν.
Από την άλλη με υψηλές ταχύτητες το Medley συνεχίζει να πείθει παρουσιάζοντας σταθερότητα και αξιοσημείωτη συνοχή, ενώ όχι δεν θα πει ούτε σε δρόμο με στροφές. Εκεί παρουσιάζεται ανάλαφρο και με τα σωστά επίπεδα στιβαρότητας και θα σας αφήσει να κινηθείτε ιδιαίτερα γρήγορα με την προοδευτικότητα να το διακρίνει.
Με το 125 να απευθύνεται στους κατόχους διπλώματος Α1, το 150 είναι ουσιαστικά και το μοντέλο που έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον με τη μεταξύ τους διαφορά στην τιμή να ανέρχεται στα μόλις 100 ευρώ. Ελάχιστη η διαφορά στην τιμή αλλά ιδιαίτερα αισθητή στις επιδόσεις. Η τελική είναι ελαφρώς μεγαλύτερη αλλά οι επιταχύνσεις παρουσιάζονται σημαντικά βελτιωμένες με το 150 να έχει το απαραίτητο νεύρο για να σας κινήσει με σβέλτο ρυθμό στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον.
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!
Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.
Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍
Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!