LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Medley είναι ένα scooter που θα ικανοποιήσει και τον πιό απαιτητικό αναβάτη!

Συμπέρασμα: Ακόμα και για πολύ απαιτητικούς!

Με την παρουσίαση του Medley η Piaggio χτυπάει διάνα παρουσιάζοντας ένα scooter για πολύ απαιτητικούς αναβάτες. Δυναμική σχεδίαση, προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, ιδιαίτερα ευχάριστη και ασφαλής συμπεριφορά είναι τα πρώτα πράγματα που προσέχει κανείς στη νέα πρόταση των Ιταλών. 

Σε αυτά έρχονται να προστεθούν ο ανήκουστος, μέχρι πρότινος, αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, το Start & Stop, αλλά και το ολοκαίνουριο σύστημα ABS της Bosch που λειτουργεί υποδειγματικά. Όλα αυτά ίσως και να τα περιμέναμε από ένα νέο scooter της Piaggio. Αυτό που ίσως δεν περίμενε κανείς είναι η τιμή του Medley, η οποία ανατρέπει τα δεδομένα. 

Με 2.990 ευρώ για το 150, έχετε στη διάθεσή σας ένα ιδιαίτερα κομψό scooter, με υπερσύγχρονο κινητήρα και συστήματα οικονομίας και ασφάλειας που δείχνει ότι αξίζει πολύ περισσότερα από το κόστος που καλείστε να πληρώσετε για να το κάνετε δικό σας. 


Τεχνικά Χαρακτηριστικά

125/150

Κινητήρας

4T, 1K, Y/Ψ,

Κυβισμός (κ.εκ.)

124,7/155,2

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

52x58,7/58x58,7

Συμπίεση (:1)

Δ.Α.

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)

12/8.500-14,75/7.750

Ροπή (kgm/σ.α.λ.)

1,17/6.500-1,47/6.400

Τροφοδοσία

Ηλ. Ψεκασμός 

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

7

Βάρος, πλήρες (kg)

132

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

 

Τύπος

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Συμβατικό

Διαδρομή (χλστ.)

88

Αναρτήσεις Π

Δύο αμορτισέρ

Διαδρομή

76

Φρένα Ε (χλστ.)

Δ/260, 2Ε, ABS 

Φρένα Π (χλστ.)

Δ/240, 2Ε, ABS 

Τροχοί-Ελαστικά

 

Ελαστικό Ε

100/80-16"

Ελαστικό Π

110/80-14"

Διαστάσεις

 

Μήκος (χλστ.)

Δ.Α.

Πλάτος (χλστ.)

Δ.Α.

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.390

Ύψος σέλας (χλστ.)

799

 Εξοπλισμός

 

ABS/Ρυθμ.

Υ / Ν

Traction Control/Ρυθμ.

Ν

Στροφόμετρο

Ν

Immobiliser

Y

Υπολογιστής ταξιδιού

Ν

Μερικός χιλιομετρητής

Y

Ένδειξη βενζίνης

Y

Δείκτης θερμοκρασίας

Y

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Y

Ζελατίνα/Ρυθμ.

Ν

Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α

Ν/Ν

Πλάγιο σταντ

Y

Κεντρικό σταντ

Υ

Χειρολαβές/Σχάρα

Υ/ Υ

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Ν /Υ

 
  • n33

    Πολύ τίμιο και αξιόλογο μηχανάκι και σε καλή τιμή. Εμφάνιση που θυμίζει beverly χωρίς να είναι κακό αυτό, ίσα ίσα εδώ πολλοί ανταγωνιστές αντιγράφουν την piaggio. Όσο για το φίλο πάνω, που ισχυρίζεται οτι υπήρξε βλάβη στο νέο μηχανάκι του συναδέλφου του και με αυτό προσπαθεί να πείσει οτι μόνο οι γιαπωνέζοι αξίζουν, να του υπενθυμίσω, πως ακόμα και στα γιαπωνέζικα σκούτερ, για να φτάσεις στον εγκέφαλο, πάλι το μισό μηχανάκι θα λύσεις. Κι αν θεωρεί οτι δε χαλάνε, ας κάνει έναν κόπο να δει ενα αντίστοιχο φόρουμ για βλάβες σε yamaha και honda, υπάρχουν 100αδες σελιδες . Γι` αυτό υπάρχει η εγγύηση στην τελική και η piaggio με λίγα ευρώ κάνει επέκταση για 4 χρόνια και ησυχάζεις. Όλα είναι θέμα γούστου καθαρά αλλά σε καμία περίπτωση ούτε τα ιταλικά, ούτε τα λοιπά ευρωπαικά, ούτε τα ταιβανέζικα υστερούν κάπου.

      12
  • lazaros triumph

    Το πηρα τον Ιανουάριο ( 150 κ.εκ.) και ειναι υπεροχο.Το συστηνω ανεπιφυλακτα..👍

      8
  • Σταθης

    Το πήρε ένα συνάδελφος από τη δουλειά τη πρώτη εβδομάδα έβγαλε πρόβλημα στον εγκέφαλο έπρεπε να λυθεί ολόκληρο για να βρεθεί το πρόβλημα!!!! Ντροπή καινούργιο μηχανάκι! Πάρε Γιαπωνέζο να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο Honda και Yamaha μόνο για σκούτερ τέτοιου κυβισμού και γράψτε ότι θέλετε!

      2

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ