Ποιά άλλα νέα μοντέλα θα βασιστούν στην R 1300 GS;

Ποιά άλλα νέα μοντέλα θα βασιστούν στην R 1300 GS;

Στις 28 Σεπτεμβρίου η BMW θα παρουσιάσει την πολυαναμενόμενη R 1300 GS στο Βερολίνο. Η νέα αυτή μοτοσυκλέτα θα είναι όμως μόνο η αρχή σε μια σειρά μοτοσυκλετών που θα χρησιμοποούν τον νέο κινητήρα.

100 χρόνια μετά την πρώτη BMW, την R 32, η γερμανική εταιρεία θα παρουσιάσει την νέα R 1300 GS στις 28 Σεπτεμβρίου στο Βερολίνο. 

Σύμφωνα με ελβετικά έγγραφα έγκρισης τύπου, η νέα BMW θα αποδίσει 145,5 ίππους στις 6.500 στροφές, ενώ η ροπή της θα φτάνει τα 149 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

Πίσω από αυτό όμως το μοντέλο έρχεται μια πλειάδα νέων μοτοσυκλετών, για τις οποίες δεν γνωρίζουμε ακόμα το πότε θα κυκλοφορήσουν, αλλά ξέρουμε ότι η R 1300 GS θα αποτελέσει τη βάση για τις R 1300, R 1300 RS και R 1300 RT. Μπορεί να μην υπάρχουν φωτογραφίες, όμως οι συνάδελφοι από το Motorrad (μαζί με τον σχεδιαστή Kar Lee) αποφάσισαν να κοιτάξουν στην "μαγική σφαίρα" και να μας δείξουν πως θα είναι αυτά τα μοντέλα. 

H RS θα έχει λίγο πιο σπορ εμφάνιση από την προκάτοχό της, ενώ θα φέρει τον νέο κινητήρα καθώς και ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο. Η ουρά θα είναι λίγο πιο στενή από την 1250 και το βάρος αναμένεται να είναι μικρότερο, κάτι που σε συνδυασμό με τον ισχυρότερο κινητήρα θα κάνει την RS να ξεφύγει στον τομέα των επιδόσεων. 



Η "απλή" R, θα έχει έναν νέο LED προβολέα μπροστά, με την όλη σχεδίαση να είναι πιο "στενή", με το νέο σωλήνα της εξάτμισης, από ανοξείδωτο ατσάλι, να περνάει κάτω από τον κινητήρα και να ακολουθεί το σώμα της μοτοσυκλέτας, ενώ τα νέα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας στοχεύουν στην βέλτιστη κατεύθυνση του αέρα προς το ψυγείο. 



Τέλος η RT, η Touring επιλογή. Η BMW ενίσχυσε το αλουμινένιο πλαίσιο στα σημεία ένωσης με το υποπλαίσιο καθώς και το ίδιο το υποπλαίσιο, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της πραγματικά "ξεφεύγει" όπως οφείλει μια Touring μοτοσυκλέτα τέτοιας κατηγορίας.