Με κινητήρες από 125 έως 750 κυβικά, πλούσιο εξοπλισμό απαράμιλλη ποιότητα, η σειρά των Forza θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς. Δες όλα τα μοντέλα από κοντά και απόκτησέ τα στην Promoto Ginossatis.
Βασισμένο στην αρχιτεκτονική του Integra, το Forza 750 χρησιμοποιεί τον κινητήρα στην μέση του πλαισίου. Ο κινητήρας αυτός βασίζεται στην γνωστή πλατφόρμα του NC, με 745 κ.εκ. χωρητικότητας και αποδίδει 58,6 ίππους και 7 kgm ροπής. Στην διαχείριση του κινητήρα χρησιμοποιείται σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle by Wire, με 3 χάρτες ισχύος και 1 πλήρως παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη, ενώ υπάρχει και σύστημα traction control (HSTC) σε 3 επίπεδα επεμβατικότητας και δυνατότητα απενεργοποίησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων DCT χρησιμοποιεί νέες χαρτογραφήσεις αλλαγών, ανάλογα με το επιλεγμένο riding mode, ενώ στην θέση User ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει ο ίδιος τον τρόπο αλλαγής ταχυτήτων. Ο φωτισμός του νέου Forza 750 είναι εξολοκλήρου LED και διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Κάτω από την σέλα, που έχει ύψος 790 χιλιοστών από το έδαφος, ο αναβάτης έχει στην διάθεση του αποθηκευτικό χώρο 22 λίτρων, που χωρά ένα κράνος full-face και φέρει θύρα παροχής ρεύματος USB. Ακόμα, ένα ντουλαπάκι προβλέπεται για την ποδιά, στο δεξιό της τμήμα. Μεγάλη αλλαγή για το μοντέλο αποτελεί η νέα οθόνη TFT 5 ιντσών, που αντικαθιστά τα παλιά LCD όργανα: Φέρει σύστημα Honda Smartphone Voice Control, που δίνει την δυνατότητα στον αναβάτη να χειριστεί το κινητό του τηλέφωνο με φωνητικές εντολές.
Ο κινητήρας των 330 κυβικών του Forza 350 αποδίδει 29,2 ίππους και όπως δηλώνει η Honda, είναι ισχυρότερος σε όλο το φάσμα των στροφών του και 16% σε κορυφαία ισχύ σε σχέση με τον απερχόμενο. Tο μοντέλο υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις, τελική ταχύτητα στα 137 χλμ/ώρα και κατανάλωση 3,3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές ρύπων και θορύβου Euro5. Παράλληλα, το μοντέλο εξακολουθεί να εξοπλίζεται με Traction Control (HSTC), το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί. Η εμφάνιση του μοντέλου έχει φρεσκαριστεί ελαφρώς, με την ζελατίνα να είναι νέα και να ρυθμίζεται σε ένα εύρος 180 χιλιοστών. Κάτω από την σέλα, μπορούν να φιλοξενηθούν 2 κράνη full-face, όπως δηλώνει η Honda. Ο χώρος έχει διαστάσεις αρκετές ώστε να χωρά χαρτοφύλακας ή τσάντα μεγέθους Α4, ενώ φέρει θύρα ρεύματος USB. Ο αναβάτης έχει στην διάθεση του σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με τον ασύρματο πομπό να ενεργοποιεί την ανάφλεξη αλλά και το Smart Box του μοντέλου. Παράλληλα, ο φωτισμός είναι πλήρως LED, ενώ το μοντέλο εξοπλίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας Honda Smartphone Voice Control, που συνδέεται με το κινητό του αναβάτη ξεκλειδώνοντας δυνατότητες για χειρισμό του με φωνητικές εντολές. Το Forza 350 εξοπλίζεται με το σύστημα προειδοποίησης πέδησης ESS: Σε περίπτωση που το σύστημα ανιχνεύσει απότομη και πολύ έντονη πέδηση, ενεργοποιεί τα αλάρμ για έγκαιρη προειδοποίηση των ακολουθούντων οχημάτων.
Ο «Βενιαμίν» της οικογένειας των Forza έχει δεχθεί μικρές αναβαθμίσεις, ώστε να επικαιροποιηθεί και να περάσει επιτυχώς, τις προδιαγραφές Euro5. Ο κινητήρας του μοντέλου αποδίδει 15 ίππους, ενσωματώνοντας πλέον την τεχνολογία traction control της Honda –HSTC-, με δυνατότητα απενεργοποίησης. Παράλληλα, το μοτέρ εξοπλίζεται με σύστημα start-stop, για περαιτέρω μείωση ρύπων και κατανάλωσης όταν το όχημα δεν κινείται. Η κατανάλωση που δηλώνει η Honda, ανέρχεται στα 2,3 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Σε επίπεδο εξοπλισμού, το Forza 125 αποκτά επίσης ζελατίνα με μεγαλύτερο εύρος ρύθμισης κατά 40 χιλιοστά και συνολική διαδρομή 180 χιλιοστών. Η εμφάνιση έχει φρεσκαριστεί ελαφρώς, ενώ κάτω από την σέλα υπάρχει χώρος για τοποθέτηση 2 κρανών full face, ο οποίος για το 2021 αποκτά και θύρα ρεύματος USB. Ο αναβάτης έχει επίσης στην διάθεση του, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, με τον πομπό του οποίου μπορεί να ξεκλειδώσει και το προαιρετικό Top Box (Smart Box).
Στην Promoto Ginossatis θα βρείτε άμεσα διαθέσιμη όλη τη γκάμα των Forza μαζί με όλα τα νέα μοντέλα της Honda και φυσικά γνήσια ανταλλακτικά, αξεσουάρ και είδη ένδυσης αναβάτη.