Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X
  • Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X

Πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής CFMOTO MT-X

Νέο adventure με 800ρη κινητήρα για την CFMOTO
Απεικονίζεται έτοιμο για παραγωγή
Αναμένεται να αποδίδει 90 ίππους με 75 Nm ροπή, αναρτήσεις ΚΥΒ και δίσκους J.Juan
ABS, Traction Control Bosch και λειτουργία cornering
Δεν είναι ακόμα επίσημο πότε θα το δούμε στην Ευρώπη

Νέο adventure με 800ρη κινητήρα για την CFMOTO

Δημοσιεύτηκαν οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του adventure μοντέλου της CFMOTO που θα ονομάζεται MT-X και θα κινείται με έναν παράλληλο δικύλινδρο κινητήρα ΚΤΜ LC8c το οποίο είχε παρουσιαστεί μαζί με άλλο ένα adventure μοντέλο, το 450ΜΤ στην περσινή EICMA. Μερικούς μήνες πριν η CFMOTO είχε υποβάλει εγκρίσεις τύπου για το μοντέλο με τον 800ρη κινητήρα, επισυνάπτοντας μια εικόνα της μοτοσυκλέτας. Σε γενικές γραμμές είναι πιστή στο πρωτότυπο μοντέλο με μερικές διαφοροποιήσεις σε σημεία όπως η σέλα η οποία είναι μονοκόματη και όχι διπλή και τα σημεία προσάρτησης των πλευρικών βαλιτσών.
 

Απεικονίζεται έτοιμο για παραγωγή

Οι νεότερες φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν πρόσφατα στο διαδίκτυο απεικονίζουν το CFMOTO 800MT-X σε σχεδόν τελική μορφή παραγωγής με κάποιες από αυτές μάλιστα να απεικονίζουν μια σειρά απο μοτοσυκλέτες του νέου μοντέλου να είναι έτοιμες για αποστολή μιας και φαίνεται να είναι ντυμένες με υλικά συσκευασίας όπως προστατευτικό σέλας. Με μια πρώτη ματιά θα έλεγε κανείς ότι παρατηρούνται αρκετές ομοιότητες με το ΚΤΜ 790 Adventure όχι μόνο στη γενικά γραμμή της μοτοσυκλέτας αλλά ειδικά στη δεξαμενή και τις μεγάλες πλευρικές «κοιλιές» της.
 

Αναμένεται να αποδίδει 90 ίππους με 75 Nm ροπή, αναρτήσεις ΚΥΒ και δίσκους J.Juan

Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της δεν είναι ακόμα γνωστά αλλά εκτιμάται ότι θα φοράει κινητήρα 90 περίπου ίππων με 75 Nm ροπή, τιμές που αποδίδει και το 800ΜΤ crossover που χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα. Διαθέτει επίσης αναρτήσεις ΚΥΒ με ένα ανεστραμμένο πιρούνι και δίσκους J. Juan και όχι τους Brembo που είχε το πρωτότυπο. Στην παρουσίαση του πρωτότυπου είχαν αναφερθεί κάποια τεχνικά στοιχεία όπως η έγχρωμη οθόνη αφής TFT  8 ιντσών τοποθετημένη σε κατακόρυφη θέση, το οποίο επιβεβαιώνεται και στις κατασκοπευτικές φωτογραφίες.

ABS, Traction Control Bosch και λειτουργία cornering

Σε ότι αφορά το φρενάρισμα, η νέα  μοτοσυκλέτα της CFMOTO θα διαθέτει ABS και traction control της Bosch καθώς και λειτουργία cornering με δυνατότητα απενεργοποίησης της. Το βάρος της μοτοσυκλέτας «μαρτυράει» η πλάκα που έχει τοποθετηθεί στο πλαίσιο και κυμαίνεται στα 235 κιλά χωρίς όμως να είναι σαφές αν πρόκειται για τα τελικά του κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο ή άδειο. Στις εικόνες φαίνεται επίσης μια πλήρως εξοπλισμένη έκδοση 800MT-X με πλευρικές βαλίτσες και ένα ευρύ προστατευτικό που καλύπτει τις δύο πλευρές της δεξαμενής καυσίμου καθώς και μια προστασία κατά μήκος των πλευρικών της μοτοσυκλέτας.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>