Πρώτο επίσημο teaser βίντεο της νέας CFMOTO 800 MT-X
Πρώτο επίσημο teaser βίντεο της νέας CFMOTO 800 MT-X
  • Πρώτο επίσημο teaser βίντεο της νέας CFMOTO 800 MT-X
  • Πρώτο επίσημο teaser βίντεο της νέας CFMOTO 800 MT-X

Πρώτο επίσημο teaser βίντεο της νέας CFMOTO 800 MT-X

Το νέο adventure της CFMOTO κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη
Κινητήρας 800 κυβικά και ισχύ 90 ίππους
Δίσκους φρένων J. Juan και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις KYB
Απενεργοποιούμενο Traction Control με λειτουργία cornering

Το νέο adventure της CFMOTO κάνει ντεμπούτο στην Ευρώπη

Στα social media της CFMOTO δημοσιεύτηκε το πρώτο βίντεο της νέας μοτοσυκλέτας CFMOTO 800 MT-X. Πρόκειται για την νέα μεσαία adventure μοτοσυκλέτα της CFMOTO που θα κάνει όπως όλα δείχνουν, σύντομα,  το ντεμπούτο της στην Ευρώπη. Είναι πολύ πιθανό να την δούμε και αυτή στη φετινή EICMA 2024 στο Μιλάνο. H CFMOTO 800 MT-X ενσαρκώνει την off-road πλευρά της CFMOTO, η οποία έχει μπει δυναμικά στην κατηγορία των adventure μοτοσυκλετών με τα μοντέλα της να επιλέγονται από πολλούς αναβάτες.
 

Κινητήρας 800 κυβικά και ισχύ 90 ίππους

Στις αρχές του μήνα, είχαν δει το φως της δημοσιότητας οι πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής του 800 MT-X με 800ρη κινητήρα, 90 περίπου ίππους με 75 Nm ροπή και αναρτήσεις KYB και δίσκους J.Juan. Θα είναι εξοπλισμένο με ABS, Traction Control και λειτουργία cornering. Η μοτοσυκλέτα διατηρεί την αισθητική του αρχικού πρωτότυπου σχεδίου με μερικές αλλαγές όπως το μπροστινό πλαστικό μέρος του υποπλαισίου και η σέλα η οποία είναι μεγαλύτερη σε σύγκριση με το αρχικό μοντέλο.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Απενεργοποιούμενο Traction Control με λειτουργία cornering

Η CFMOTO ενισχύει σημαντικά τη νέα της μοτοσυκλέτα ενσωματώνοντας τον δικύλινδρο κινητήρα LC8c από την ΚΤΜ, γνωστό από τα μοντέλα 790 και 890 Adventure. Αυτός ο κινητήρας είναι δοκιμασμένος στην κατηγορία των adventure μοντέλων με ισχύ 90 ίππων. Για τις αναρτήσεις η CFMOTO έχει επιλέξει να συνεργαστεί με την KYB, εξοπλίζοντας την μοτοσυκλέτα με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Το Tracton Control με λειτουργία cornering, έχει την δυνατότητα απενεργοποίησης και θα βρίσκεται στον στανταρ εξοπλισμό. Το βάρος της μοτοσυκλέτας υπολογίζεται στα 235 κιλά χωρίς να αναφέρεται από την εταιρεία να πρόκειται με πλήρες ρεζερβουάρ.