QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS
  • QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS

QJ MOTOR SRK 125S: Με ανεστραμμένο πιρούνι και στάνταρ ABS

H νέα SRK 125S είναι μια καλή επιλογή στην κατηγορία Α1 των διπλωμάτων, αλλά και όσων θέλουν να κάνουν τη μετάβαση από το αυτοκίνητο στην μοτοσυκλέτα, καθώς συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσυκλέτας, αλλά με κινητήρα 125 κ.εκ.

QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!

QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας

Σχεδιασμός που προκαλεί

Ακολουθεί δελτίο τύπου:

Ο χαρακτηρισμός "μικρό" ανταποκρίνεται μόνο στον κυβισμό της, καθώς η γυμνή streetfighter της QJMOTOR διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά μιας μεγάλης και ολοκληρωμένης μοτοσυκλέτας. Η σχεδίαση της SRK 125S είναι εστιασμένη στην επιθετική εμφάνιση, με αιχμηρές επιφάνειες και γωνίες, που ξεκινούν από τον προβολέα και φτάνουν μέχρι την προκλητικά ανασηκωμένη ουρά.

Αυτό όμως δεν γίνεται εις βάρος της άνεσης, καθώς η σέλα του αναβάτη διαθέτει αρκετό χώρο και αφρώδες υλικό, ενώ και η σχεδίαση της ξεχωριστής σέλας του συνεπιβάτη φροντίζει για την άνεσή του, με πλατιά επιφάνεια και εκατέρωθεν χειρολαβές για τη σωστή στήριξή του. Οι χρωματικοί συνδυασμοί, τόσο στη λευκή όσο και τη μαύρη SRK 125S, αποπνέουν τη σπορ φιλοσοφία της μοτοσυκλέτας, ενώ η καρίνα στο κάτω μέρος του κινητήρα προσθέτει μία επιπλέον προστασία αλλά και αεροδυναμική εμφάνιση.

Οι εσοχές που δημιουργούνται από τα αεροδυναμικά προστατευτικά του ρεζερβουάρ καλύπτουν τα πόδια του αναβάτη και οι γωνίες που δημιουργούνται είναι εργονομικά μελετημένες για άνετη οδήγηση. Την επιθετική εμφάνιση συμπληρώνει ο LED προβολέας με τη βάση για τη ψηφιακή TFT οθόνη να παίζει το ρόλο μιας μικρής αεροδυναμικής μάσκας.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »