QJMOTOR SRK 800: Τετρακύλινδρη 122 ίππων με ρίζες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

QJMOTOR SRK 800: Τετρακύλινδρη 122 ίππων με ρίζες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
3 Φωτογραφίες »

Τετρακύλινδρος κινητήρας 778 κ.εκ. με 122 ίππους και 74 Nm ροπή
Πλαίσιο αλουμινίου και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ για μείωση βάρους
Φρένα Brembo και ηλεκτρονικός εξοπλισμός, άγνωστη όμως η ύπαρξη IMU
Στρογγυλός ή αιχμηρός προβολέας: Με τι θα έρθει στην Ελλάδα άραγε;

QJMOTOR: SRT700SX All Inclusive ΜΕ ΔΩΡΟ ΣΕΤ 3 ΒΑΛΙΤΣΩΝ

Τετρακύλινδρος κινητήρας 778 κ.εκ. με 122 ίππους και 74 Nm ροπή

Ο κινητήρας της QJMOTOR SRK 800 αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες της νέας γυμνής μοτοσυκλέτας, καθώς βασίζεται σε έναν τετρακύλινδρο εν σειρά με κυβισμό 778 κ.εκ. Αποδίδει 122 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 74 Nm στις 9.500 σ.α.λ., επιδόσεις που τη φέρνουν κοντά σε μοντέλα όπως η Kawasaki Z900. Ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για να αποδίδει ισχύ στις υψηλές στροφές, γεγονός που υποδηλώνει έναν χαρακτήρα προσανατολισμένο στη δυναμική οδήγηση. Διαθέτει διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και 16 βαλβίδες, ενώ συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5+, γεγονός που του επιτρέπει να κυκλοφορεί στις ευρωπαϊκές αγορές. Το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων, ωστόσο δεν έχει ανακοινωθεί αν θα διαθέτει quickshifter, ένα στοιχείο που συναντάται πλέον σε αρκετά ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας.
 

Πλαίσιο αλουμινίου και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ για μείωση βάρους

Σε μια προσπάθεια να εξασφαλίσει χαμηλό βάρος και ταυτόχρονα υψηλή ακαμψία, η QJMOTOR έχει εξοπλίσει τη νέα SRK 800 με ένα πλαίσιο αλουμινίου, εγκαταλείποντας την προηγούμενη επιλογή ατσάλινου χωροδικτυώματος που χρησιμοποιούσε η SRK 800 RR. Η ελαφριά αυτή κατασκευή επιτρέπει καλύτερο έλεγχο και βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, ενώ συμβάλλει στη μείωση του συνολικού βάρους. Σε συνδυασμό με το πίσω ψαλίδι αλουμινίου, η μοτοσυκλέτα διαθέτει ένα κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, το οποίο λειτουργεί μέσω απευθείας σύνδεσης και ρυθμίζεται εύκολα μέσω ενός περιστροφικού ρυθμιστή προφόρτισης. Η εμπρόσθια ανάρτηση αποτελείται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι, το οποίο υπόσχεται στιβαρότητα και άμεση απόκριση στις αλλαγές κατεύθυνσης. Παρά τη χρήση ελαφρών υλικών, το συνολικό βάρος της SRK 800 ανέρχεται στα 207 κιλά γεμάτη, ένα νούμερο που δεν είναι από τα χαμηλότερα της κατηγορίας.
 

Φρένα Brembo και ηλεκτρονικός εξοπλισμός, άγνωστη όμως η ύπαρξη IMU

Το σύστημα πέδησης της QJMOTOR SRK 800 περιλαμβάνει εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, καθώς χρησιμοποιεί φρένα Brembo με διπλούς μπροστινούς δίσκους και τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες. Στον ηλεκτρονικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ABS και σύστημα traction control, ενώ ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων τεχνολογίας TFT πιθανότατα θα υποστηρίζει σύνδεση Bluetooth. Ωστόσο, η εταιρεία δεν έχει αναφέρει αν η μοτοσυκλέτα θα διαθέτει IMU (Inertial Measurement Unit), ένα στοιχείο που χρησιμοποιείται για προηγμένες λειτουργίες ελέγχου ευστάθειας, ρύθμισης ABS στις στροφές και ελέγχου ανύψωσης του μπροστινού τροχού. Αν η παρουσία IMU επιβεβαιωθεί, η SRK 800 θα κερδίσει σημαντικό έδαφος έναντι των premium ανταγωνιστών της στον τομέα των προηγμένων ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
 

Στρογγυλός ή αιχμηρός προβολέας: Με τι θα έρθει στην Ελλάδα άραγε;

Η σχεδίαση της QJMOTOR SRK 800 περιλαμβάνει ένα μοντέρνο γυμνό στυλ, ωστόσο η εταιρεία φαίνεται πως θα προσφέρει τουλάχιστον δύο εκδόσεις φωτισμού. Σε επίσημες εικόνες εμφανίζεται τόσο με αιχμηρό προβολέα, που ταιριάζει σε ένα πιο επιθετικό streetfighter look, όσο και με στρογγυλό προβολέα, ο οποίος παραπέμπει σε café-racer αισθητική. Δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο αν και οι δύο εκδόσεις θα διατεθούν σε όλες τις αγορές ή αν κάποια θα διατίθεται ως προαιρετική επιλογή. Στην ελληνική αγορά, η απόφαση της QJMOTOR ενδέχεται να επηρεαστεί από τις προτιμήσεις του κοινού, με το πιο δυναμικό και επιθετικό design να αποτελεί πιθανό φαβορί. Παράλληλα, δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες για επιπλέον εξοπλισμό όπως cornering lights ή προσαρμοζόμενος φωτισμός, χαρακτηριστικά που συναντώνται σε ακριβότερες προτάσεις της κατηγορίας.

BEST MOTO
EUROLAMP