QJMotor SVT650: Κοστίζει όσο το V-Strom πριν 20 χρόνια
Τιμή 2004 με εξοπλισμό 2024
Έχει τον δυνατότερο V2 της κατηγορίας
Περιφερειακά που υπερβαίνουν την κατηγορία σε κλίμακα τιμής-απόδοσης
Πραγματικό dual sport με τεχνολογία του σήμερα αλλά τιμή του χθες
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
Τιμή 2004 με εξοπλισμό 2024
Το DL 650 V-Strom εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2004 και επιβεβαίωσε τις προβλέψεις για μια πρακτική μοτοσυκλέτα που θα έκανε τη διαφορά στην κατηγορία της, χάρη στο εξαιρετικό μοτέρ με την άφθονη δύναμη και τη γραμμική λειτουργία και τη δυνατότητα να ταξιδέψει με άνεση εντός και εκτός ασφάλτου. Το QJMotor SVT βαδίζει στον ίδιο δρόμο και έχει όλα τα φόντα για να εδραιωθεί στα μεσαία adventure, με βασικά του πλεονεκτήματα εκτός των προαναφερθέντων, τον πλούσιο εξοπλισμό και την χαμηλή τιμή του. Οθόνη TFT 7 ιντσών με δύο απεικονίσεις γραφικών που επιτρέπει την διασύνδεση με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth, προστατευτικές χούφτες και κάγκελα κινητήρα, ρυθμιζόμενη σε 2 θέσεις ζελατίνα χωρίς τη χρήση εργαλείων, φωτιζόμενοι διακόπτες, θύρα USB και ρυθμιζόμενες μανέτες, αποτελούν μέρος του εργοστασιακού εξοπλισμού, ενώ είναι και η μοναδική μοτοσυκλέτα της κατηγορίας με στάνταρ θερμαινόμενα γκριπ και θερμαινόμενη σέλα. Το δυνατό του χαρτί είναι φυσικά η τιμή των 6.595 ευρώ (6.995 ευρώ για το Χ), άμεσα συγκρίσιμη με την αντίστοιχη του V-Strom όταν αυτό πρωτοπαρουσιάστηκε το 2004 (!) και δίνει άλλη διάσταση στον όρο value for money.
Έχει τον δυνατότερο V2 της κατηγορίας
O εμβληματικός V2 κινητήρας που συνεχίζει και τοποθετείται μέχρι σήμερα στο V-Strom, από όπου και πήρε την ονομασία του, έπαιζε μέχρι πρότινος χωρίς αντίπαλο. Τα πράγματα άλλαξαν άρδην με την έλευση του SVT, το οποίο τροφοδοτείται επίσης από ένα V2 μοτέρ με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και πλέον αποτελεί συνώνυμο των μεσαίων adventure. Το 8-βάλβιδο μοτέρ με διαστήματα ανάφλεξης 270 μοιρών αποδίδει 76,2 ίππους στις 9.000σαλ και 65ΝΜ ροπής στις 8.000, νούμερα που το κατατάσσουν ως το δυνατότερο V2 της κατηγορίας. Η μέση κατανάλωση των 6 λίτρων σε συνδυασμό με το 20-λίτρο ρεζερβουάρ, χαρίζουν αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Περιφερειακά που υπερβαίνουν την κατηγορία σε κλίμακα τιμής-απόδοσης
Συνήθως σε αυτή την κλίμακα τιμής, δεν υπάρχουν ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ότι αφορά τα περιφερειακά, όμως το SVT κάνει την έκπληξη υπερβαίνοντας την κατηγορία του. Εξοπλίζεται με δυο δίσκους 320 χιλ. και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo εμπρός, μονοπίστονη δαγκάνα επίσης της Brembo και δίσκο 260 χιλιοστών πίσω καθώς και δικάναλο ABS είναι της Bosch. Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου αλλά και την απόσβεση της επαναφοράς και συνδυάζουν ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, διαδρομής 145mm που συνεργάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω.
Πραγματικό dual sport με τεχνολογία του σήμερα αλλά τιμή του χθες
Οι on-off μοτοσικλέτες 650κ.εκ ανήκουν σε μια κατηγορία που μεσουρανούσε τις προηγούμενες δεκαετίες και συνεχίζει να έχει την μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις. Πρωταρχικός τους παράγοντας είναι να προσφέρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη άνεση στους δύο επιβαίνοντες, προσφέροντας ένα ολοκληρωμένο σύνολο για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων, ενώ μπορούν να διασχίσουν και χωμάτινα μονοπάτια όπου αυτό απαιτείται. Τα χρόνια πέρασαν, ηλεκτρονικά προστέθηκαν, οι τιμές ανέβηκαν και οι εξοπλισμοί περιφερειακών μερών αναβαθμίστηκαν. Το SVT είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις επιταγές του σήμερα σε τεχνολογικό επίπεδο, την ώρα που η τιμή του είναι χαμηλή με βάση τα τωρινά δεδομένα και παραπέμπει σε αυτές προηγούμενων δεκαετιών. Ω γνήσιο dual sport, οι τροχοί είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών τους να είναι 110/80-19 και 150/70-17 αντίστοιχα, ωστόσο το QJMotor SVT 650 διαθέτει και δεύτερη έκδοση με ακτινωτούς τροχούς και tubeless ελαστικά, για ευκολότερη πρόσβαση σε χώμα.