Το Ray 7.7 προσφέρει επιδόσεις ανάλογες των scooters 300 κ. εκ. μέσω του ηλεκτροκινητήρα των 10.700 W με απόδοση 23 ίππων και 60 Nm ροπής, τρία Riding Modes, ρυθμιζόμενη σέλα και μέση αυτονομία 130 χιλιομέτρων.
Με ηλεκτροκινητήρα 10.700W που αποδίδει 23 ίππους και 60 Nm ροπής.
Αν θέλεις επιδόσεις 300 κ. εκ. αλλά είσαι κάτοχος της Α1 κατηγορίας διπλώματος ή αυτοκινήτου τότε το Ray 7.7 μπορεί να σου δώσει την λύση. Ο ηλεκτροκινητήρας των 10.700 W (peak 17.500W) με απόδοση 23 ίππων στις 5.900 σ.α.λ. και 60 Nm ροπής, με ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 125 χιλιομέτρων την ώρα είναι κατάλληλος για δίπλωμα της Α1 κατηγορίας ή αυτοκινήτου (υπό προϋποθέσεις). Διαθέτει 3 Riding Modes: City, Sport, Flow και όπισθεν κάνοντας ευκολότερο τον χειρισμό του.
Με μπαταρία λιθίου και κυψέλες NCR και μέγιστη αυτονομία 160 χιλιομετρών.
Όμως το βασικό του χαρακτηριστικό βρίσκεται στην αυτονομία του που επιτρέπει στο ηλεκτρικό scooter να κινηθεί και εκτός πόλης. Η μπαταρία του είναι λιθίου με κυψέλες NCR, συνολικής χωρητικότητας 8.78 kwh /7.7 kwh και προσφέρει σύμφωνα με την εταιρεία μέση αυτονομία 130 χιλιομέτρων. Συγκεκριμένα με ταχύτητα έως 110 χιλιόμετρων την ώρα η αυτονομία του φτάνει τα 110 χιλιόμετρα, με ταχύτητα 80 χιλιομέτρων την ώρα καλύπτει 130 χιλιόμετρα ταξιδιού, ενώ με 50 χιλιόμετρα την ώρα καλύπτει αποστάσεις 160 χιλιόμετρων. Για την πλήρη φόρτισή του χρειάζεται κάτι λιγότερο από 4 ½ ώρες, με ταχυφορτιστή ο χρόνος αναμονής μειώνεται κατά δύο ολόκληρες ώρες και μέσω της θύρας Type 2 είναι συμβατή η φόρτισή του σε Σταθμούς Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων. Επιπλέον εξοπλίζεται με VRS, αναγεννητικό σύστημα πέδησης και επιστρέφει την ενέργεια στην μπαταρία, εκτός από όταν βρίσκεται στην επιλογή οδήγησης Flow.
Με δισκόφρενα εμπρός και πίσω ρυθμιζόμενη σέλα (3 θέσεων).
Το πολυσωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα συνεργάζεται με τροχούς αλουμινίου 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών του να είναι: 120/70-15 και 140/60-14 αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται εμπρός από δίσκο 260 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω από δίσκο 220 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και CBS σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110 mm και πίσω δύο αμορτισέρ αζώτου πίσω με διαδρομή 95 mm. Το συνολικό του βάρος είναι 165 κιλά ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ( 800 mm, 785 mm, 770 mm ) και διευκολύνει την πρόσβαση.
Το πολυσωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα συνεργάζεται με τροχούς αλουμινίου 15 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω με τις διαστάσεις των ελαστικών του να είναι: 120/70-15 και 140/60-14 αντίστοιχα. Το σύστημα της πέδησης αποτελείται εμπρός από δίσκο 260 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων και πίσω από δίσκο 220 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και CBS σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν εμπρός ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110 mm και πίσω δύο αμορτισέρ αζώτου πίσω με διαδρομή 95 mm. Το συνολικό του βάρος είναι 165 κιλά ενώ η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι ρυθμιζόμενη σε τρεις θέσεις ( 800 mm, 785 mm, 770 mm ) και διευκολύνει την πρόσβαση.
Με full Led φώτα, οθόνη TFT 5 ιντσών και αποθηκευτικό χώρο για ένα κράνος.
Ο αναβάτης ενημερώνεται με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για το scooter μέσω οθόνης TFT 5 ιντσών και μέσω app είναι διαθέσιμη η διασύνδεσή της με κινητό τηλέφωνο. Τα φωτιστικά του σώματα είναι τεχνολογίας Led και κάτω από την σέλα ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος είναι ικανός να φιλοξενήσει ένα full face κράνος και στο εσωτερικό της ποδιάς διαθέτει κλειστή θήκη κινητού τηλεφώνου, με θύρα USB για την φόρτισή του. Στον standard εξοπλισμό του εφοδιάζεται με συναγερμό και αντικλεπτική προστασία όταν εντοπίζει μη εξουσιοδοτημένη μετακίνηση του ηλεκτρικού scooter μέσω ειδοποίησης στο κινητό τηλέφωνο.
Η τιμή του Ray 7.7 (χωρίς επιδότηση) είναι: 8.990 ευρώ.
Με ηλεκτροκινητήρα 10.700W που αποδίδει 23 ίππους και 60 Nm ροπής. Με μπαταρία λιθίου και κυψέλες NCR και μέγιστη αυτονομία 160 χιλιομετρών. Με δισκόφρενα εμπρός και πίσω ρυθμιζόμενη σέλα (3 θέσεων). Με full Led φώτα, οθόνη TFT 5 ιντσών και αποθηκευτικό χώρο για ένα κράνος.
Γιατί να υπερκυβίσεις παράνομα το scooter σου, όταν υπάρχει λύση;