- Κινητήρας 450cc με απόδοση 40 ίππων.
- Για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Enfield υγρόψυξη και Riding Modes.
- TFT οθόνη 4” με λειτουργία Google Maps.
- 21” τροχός και 200mm διαδρομή αναρτήσεων.
Τιμή: Από 5.890 ευρώ +: Λειτουργία κινητήρα / κιβωτίου ταχυτήτων, Κατανάλωση, Εμφάνιση -: Λειτουργία οθόνης TFT και πλοήγηση μενού
Η φιλοσοφία της Royal Enfield είναι πολύ απλή και μπορεί να συνοψιστεί στο “Αν δουλεύει μην το αλλάξεις”, αλλά και στο “Μικρές και καίριες αλλαγές, όχι επαναστάσεις”. Η τελευταία επανάσταση που είδαμε από την εταιρεία εντοπίζεται στο μακρινό 1948, όταν το εργοστάσιο εδραζόταν ακόμα στο Enfield της Αγγλίας - και αυτή ήταν η πρώτη σύγχρονου τύπου πίσω ανάρτηση σε μοτοσυκλέτα (στην Bullet του 1948). Έκτοτε, με σταθερά βήματα, βασισμένα στην πρακτικότητα, η Royal Enfield συνέχισε να παράγει τις μοτοσυκλέτες της, έχοντας ένα φανατικό κοινό ανά την υφήλιο (συμπεριλαμβάνεται ο γράφων). Για άλλη μια φορά η Enfield πάτησε σε αυτά τα βήματα και, με τις συνταγές του παρελθόντος, ετοίμασε την κουζίνα του μέλλοντος της εταιρείας με την νέα Himalayan 450.
H Himalayan 411 παρουσιάστηκε στις αρχές του 2016 και αποτέλεσε το πνευματικό παιδί του CEO, Siddhartha Lal. Ήταν πολύ διαφορετική από τις Royal Enfield που παράγονταν μέχρι τότε (και γενικά τις Royal Enfield) και αμέσως προκάλεσε αίσθηση. Οι τελευταίες αλλαγές ήρθαν το 2021, με την προσθήκη βοηθημάτων όπως το Tripper Navigation, όμως το βασικό “παράπονο” των οπαδών παρέμενε. Η Himalayan με τους 24,5 ίππους ήταν αδύναμη. Φτάνοντας στα τέλη του 2023 η Royal Enfield παρουσίασε επίσημα τον “διάδοχο” της Himalayan 411, με δυνατότερο κινητήρα και - κατά δηλωσή της - ούτε μια βίδα ίδια με τον προκάτοχό της. Πάμε να δούμε λοιπόν την Himalayan 450!