Αυτή η δήλωση της Royal Enfield μπορεί να εντοπιστεί ακόμα και στο εμφανισιακό κομμάτι. Αν και ξεκάθαρα Enfield (και ξεκάθαρα Himalayan), το νέο μοντέλο είναι επίσης αρκετά διαφορετικό και ξεχωρίζει αμέσως. Αποκτά μια πολύ πιο ρέουσα μορφή από το σχετικά “τετραγωνισμένο” προηγούμενο μοντέλο, με μόνο κοινό γνώρισμα στη μούρη τον στρογγυλό LED προβολέα. Το φτερό έχει μεγαλώσει και έχει αλλάξει σχήμα, ενώ το ίδιο έχει συμβεί και στο ντεπόζιτο, το οποίο μεγάλωσε και κατά δύο λίτρα, αγγίζοντας τα 17. Από εκεί και πέρα ακολουθεί το χαμήλωμα μέχρι τη σέλα, η οποία στέκεται στα 825mm πάνω από το έδαφος (25mm ψηλότερα από την 411) και τέλος έχουμε το κλασσικό ανασήκωμα στη σέλα του συνεπιβάτη και στην ουρά, που φιλοξενεί τη σχάρα, το πίσω LED φωτιστικό σώμα και τη βάση της πινακίδας με τα φλας. Παρά το μεγάλωμα του ντεπόζιτου, την ένταξη ψυγείου και τα περισσότερα κυβικά, η νέα Himalayan είναι κατά 3 κιλά ελαφρύτερη από τον προκάτοχό της, σταματώντας τη ζυγαριά στα 196 κιλά.
Όσον αφορά την ποιότητα, αυτή παραμένει πιστή στα στάνταρ που έχει θέσει η Royal Enfield. Τουτέστιν, μια απλή, “straight forward” μοτοσυκλέτα, με σκοπό να μην χαλάει και να μην υπάρχουν περιττά, περίπλοκα πράγματα προς επισκευή πάνω της.