Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Πιάνεις το τιμόνι, ανεβάζεις τα πόδια στα μαρσπιέ και αμέσως βλέπεις ότι οι γωνίες «κλικάρουν» σωστά. Παρά το αρκετά μαζεμένο μέγεθός της, η Himalayan έχει όσο χώρο χρειάζεσαι, ακόμα και αν είσαι αναβάτης μεγάλου αναστήματος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η σέλα δύο επιπέδων φαντάζει σκληρή (και ως ένα βαθμό είναι), όμως θα αποδειχθεί αρκετά άνετη για να γράψεις πολλά χιλιόμετρα εντός και (κυρίως) εκτός πόλης. Σύντροφος στα ταξίδια σου θα είναι η νέα (πρώτη στον κόσμο) στρογγυλή TFT οθόνη των 4”, η οποία έχει ενσωματωμένη πλοήγηση μέσω Google Maps (και όχι Turn by Turn) και συνδέεσαι με αυτήν μέσω της εφαρμογής Royal Enfield στο κινητό. Ο χειρισμός της οθόνης γίνεται μέσω ενός Joystick που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού, το οποίο είναι αρκετά ευαίσθητο ως προς την λειτουργία του, ενώ στα δεξιά του τιμονιού υπάρχει θύρα USB για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.
Η ίδια η οθόνη – αν και η διάταξη των πληροφοριών είναι ξεκάθαρη – θα γίνει δυσανάγνωστη στον κόντρα ήλιο, ενώ και η πλοήγηση στο μενού χρειάζεται λίγο χρόνο μελέτης πριν μπορέσεις να την χρησιμοποιείς εύκολα και απλά στον δρόμο. Τέλος, μερικές φορές υπάρχει ένα μικρό lag (καθυστέρηση) κατά την πλοήγηση με τους χάρτες του Google, όμως φανταζόμαστε ότι η εταιρεία ήδη δουλεύει πάνω σε κάποιο Software Update στην εφαρμογή που θα το λύσει.

Σελίδα 1Royal Enfield Himalayan 450 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά