Η αναμονή ήταν μεγάλη και η ομάδα Marketing της Royal Enfield είχε κινητοποιήσει όλον τον μηχανισμό της για να προωθήσει τη νέα Himalayan, από τις πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες μέχρι την επίσημη παρουσίαση. Ο ντόρος ήταν λοιπόν μεγάλος, όμως πως ήταν η συμβίωση με την Himalayan 450;
Με τα πρώτα μέτρα παρατηρείς την εύρυθμη λειτουργία του μοτέρ και την ροπή που έρχεται από χαμηλά (μετά τις 2.500 σ.α.λ.), καθώς και την πολύ στρωτή συμπεριφορά του εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Η σέλα φαντάζει εκ πρώτης όψεως σκληρή, όμως δεν θα προβληματίσει και δεν θα κουράσει πρόωρα, καθώς αποδείχτηκε αρκετά άνετη, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη, ενώ συνολικά το εργονομικό τρίγωνο των μαρσπιέ, σέλας, γκριπ δημιουργεί φυσικές γωνίες που θα επιτρέψουν την «συσσώρευση» χιλιομέτρων χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και το μεγάλο κόψιμό του (σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις) κάνουν το Himalayan 450 να μην κολλάει πουθενά στην κίνηση των πόλεων, όμως ο πραγματικός ρόλος και χαρακτήρας του φαίνεται με το που βγει από την πόλη. Στον αυτοκινητόδρομο μπορεί άνετα να διατηρήσει για ώρα ταχύτητες πάνω από 150 χλμ./ώρα επιδεικνύοντας μια αξιοθαύμαστη σταθερότητα, η οποία οφείλεται εν πολλοίς στο στιβαρό του πλαίσιο και στο σχετικά μεγάλο μεταξόνιό του. Οι κραδασμοί αυξάνονται λίγο πάνω από τα 100 χλμ./ώρα χωρίς όμως να φτάσουν σε ενοχλητικό βαθμό (συγκρίνοντας με άλλα μονοκύλινδρα) ενώ η μικρή ζελατίνα αποτελεί περισσότερο ένα διακοσμητικό στοιχείο, παρά προσφέρει επαρκή κάλυψη. Υπάρχει όμως η ζελατίνα Touring στον κατάλογο των αξεσουάρ, η οποία βελτιώνει πολύ τα πράγματα. Βγαίνοντας από την εθνική και μπαίνοντας σε επαρχιακούς στριφτερούς δρόμους, το Himalayan εκπλήσσει και πάλι ευχάριστα με την γενικότερη συμπεριφορά του, αν και είναι υστερεί λίγο στις γρήγορες εναλλαγές κατευθύνσεων, λόγω της αργής γεωμετρίας που προαναφέρθηκε. Και πάλι όμως δεν σε κάνει να νιώθεις ότι υστερείς πουθενά και θα βάλει το Cruising με την απόλαυση της διαδρομής σε πρώτο πλάνο. H Royal Enfield διατείνεται ότι η Himalayan450 “φτιάχτηκε για κάθε δρόμο και για εκεί που δεν υπάρχουν δρόμοι” και μπορούμε να πούμε ότι σε γενικές γραμμές αυτή η μαρκετίστικη ατάκα ανταποκρίνεται αρκετά καλά και στην πραγματικότητα. Δεν θα πει όχι στην εξόρμηση στο χώμα, στο οποίο η συμπεριφορά της γεμίζει αυτοπεποίθηση τον αναβάτη, έχοντας όση ροπή χρειάζεται για να ανταπεξέλθει και σε πιο απαιτητικά τερέν, ενώ χάρη στην χαμηλή του κατανάλωση μπορεί να σε πάει κυριολεκτικά παντού και να σε γυρίσει, πριν χρειαστεί να γεμίσεις το ντεπόζιτο των 15 λίτρων.