Σωληνάκια και καλώδια είναι όμορφα τακτοποιημένα με τον κινητήρα να έχει  «καθαρή» όψη.

Σωληνάκια και καλώδια είναι όμορφα τακτοποιημένα με τον κινητήρα να έχει «καθαρή» όψη.

Η εξάτμιση παράγει έναν χορταστικό, μπάσο ήχο.

Η εξάτμιση παράγει έναν χορταστικό, μπάσο ήχο.

  • Σωληνάκια και καλώδια είναι όμορφα τακτοποιημένα με τον κινητήρα να έχει  «καθαρή» όψη.
  • Η εξάτμιση παράγει έναν χορταστικό, μπάσο ήχο.

Κινητήρας

Μονοκύλινδρος με θαυματουργό αντικραδασμικό άξονα


Η εξάτμιση παράγει έναν χορταστικό, μπάσο ήχο.

Η εξάτμιση παράγει έναν χορταστικό, μπάσο ήχο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η καρδιά του Meteor είναι ένας νέος μονοκύλινδρος αεροελαιόψυκτος κινητήρας 349 κυβικών που αποδίδει 20 ίππους στις 6.100 σ.α.λ και 2,8 kgm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και πληροί τις Euro5 προδιαγραφές ρύπων. Αυτό που μας εντυπωσίασε από τα πρώτα χιλιόμετρα είναι η απουσία κραδασμών που συνήθως συνοδεύει μονοκύλινδρους κινητήρες και υπεύθυνος για αυτό είναι ο αντικραδασμικός άξονας που διαθέτει το μοτέρ.


Κατανάλωση σε επίπεδα... 125 κυβικών!

Ο κινητήρας συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και μάλιστα ο λεβιές των ταχυτήτων έχει προέκταση θυμίζοντας αυτούς που συναντάμε σε παπιά. Μπορείς αν θέλεις να ανεβάζεις ταχύτητα με τη φτέρνα και να κατεβάζεις με τη μύτη, οπότε δεν καταστρέφεις το πάνω μέρος του παπουτσιού σου από τον λεβιέ και κάνεις τις αλλαγές ευκολότερα.. Η ιπποδύναμη μπορεί να μην είναι μεγάλη, αλλά αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στην κατανάλωση. Το Meteor 350 χρειάζεται μόλις 2,9 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χιλιόμετρα δηλαδή έχει κατανάλωση λίγο μεγαλύτερη από μοτοσυκλέτα 125 κυβικών.
 

Σελίδα 1Royal Enfield Meteor 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας