Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Εύχρηστος κινητήρας που ξεχωρίζει

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η θέση οδήγησης του Meteor ισορροπεί ιδανικά μεταξύ cruiser και συμβατικής με το σώμα του αναβάτη να έρχεται σε όρθια και ξεκούραστη θέση. Μόλις βάλεις τον κινητήρα σε λειτουργία, ο μπάσος ήχος της εξάτμισης σε συνδυασμό με το χαμηλό ρελαντί δημιουργούν ένα πολύ ευχάριστο άκουσμα, ενώ εντυπωσιάζεσαι από την απουσία κραδασμών. Αν δεν προέρχεσαι από κάποια cruiser, θα ψάχνεις τα μαρσπιέ στην αρχή και δεν αποκλείεται να αφήσεις μέρος της σόλας του παπουτσιού σου στην εξάτμιση. Ο συμπλέκτης έχει σχετικά μαλακή αίσθηση και οι ταχύτητες στο κιβώτιο κουμπώνουν θετικά, ενώ μπορείς να κινείσαι με μια ταχύτητα πάνω εκμεταλλευόμενος τη ροπή του κινητήρα. Η άνεση και η φιλικότητα του Meteor την καθιστούν ιδανική μοτοσυκλέτα για τον λάτρη του είδους που κάνει τα πρώτα του βήματα στο χώρο των δυο τροχών, αλλά είναι στοιχεία που θα εκτιμήσει οποιοσδήποτε αναζητά μια ξεχωριστή λύση για τις μετακινήσεις του.


Πολύ καλό ζύγισμα και ευελιξία

Μπορεί το βάρος της να μην είναι αμελητέο, δεδομένου του κυβισμού της, αλλά θα γίνει αισθητό μόνο στις μανούβρες ή όταν χρειαστεί να μετακινήσεις τη μοτοσυκλέτα με τα χέρια. Το πολύ καλό ζύγισμα σου επιτρέπει να την ελέγχεις με ακρίβεια σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, ενώ σύμμαχός σου είναι και ο ηλεκτρονικός ψεκασμός με την ομαλή λειτουργία. Ο 19άρης εμπρός τροχός καταπίνει με ευκολία λακκούβες και άλλες ανωμαλίες του δρόμου, με τη στιβαρή κατασκευή να μένει ακλόνητη. Το Meteor είναι ευέλικτο μέσα στην πόλη παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται για μια μικροκαμωμένη μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού. Αλλάζει κατεύθυνση με ευκολία και διατηρεί τη γραμμή του χωρίς ιδιαίτερο κόπο από τον αναβάτη. 


Τελική ταχύτητα στα 115 χλμ/ώρα

Απολαμβάνεις να κινείσαι με ταχύτητες κοντά στα 90 χιλιόμετρα με τον ήχο από τον κινητήρα πραγματικά να εξαφανίζεται, ενώ αν επιμείνεις στο γκάζι το ταχύμετρο θα δείξει τελική ταχύτητα έως και 115 χλμ. / ώρα. Θα θέλαμε λίγη παραπάνω δύναμη από το εμπρός φρένο, καθώς το μεγαλύτερο βάρος της επιβράδυνσης έπεφτε στο πίσω φρένο που αποδείχθηκε πιο άμεσο και δυνατό. Ένα ζευγάρι τακάκια βέβαια μπορεί να διόρθωνε την αίσθηση και την απόδοση.  
 

Σελίδα 1Royal Enfield Meteor 350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας