Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα

    Πλαίσιο φτιαγμένο από το μηδέν, φρένα με την υπογραφή της Bybre

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Το πλαίσιό του δημιουργήθηκε από λευκό χαρτί και είναι ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς, ιδανικό για τη φιλοσοφία και το στιλ της μοτοσυκλέτας. Συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων σε 6 θέσεις. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 300 χιλ. εμπρός και έναν 270 πίσω με τις δαγκάνες να έχουν την υπογραφή της Bybre, θυγατρική της Brembo. Το δικάναλο ABS δεν θα μπορούσε να απουσιάζει. Στο Meteor 350 έχουν χρησιμοποιηθεί τροχοί αλουμινίου 19 και 17 ιντσών  με ελαστικά της CEAT, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές ελαστικών της Ινδίας, διαστάσεων 100/90-19 και 140/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του πλήρες υγρών ανακοινώνεται στα 191 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 15 λίτρων. Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει και κεντρικό σταντ, αλλά υπάρχει μια μικρή δυσκολία στο να το ανεβάσεις σε αυτό.

    Σελίδα 1Royal Enfield Meteor 350 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας