Δοκιμασμένες λύσεις συναντάμε και εδώ, ξεκινώντας από το ατσάλινο πλαίσιο το οποίο δεν εντυπωσιάζει μόνο λόγω χρώματος, αλλά και λόγω στιβαρότητας. Συνδυάζεται με αλουμινένιο υποπλαίσιο, ώστε η ζυγαριά να σταματά στα 111 κιλά (χωρίς καύσιμο), ένα νούμερο που μπορεί να μην συγκαταλέγεται πλέον στα μικρότερα της κατηγορίας, όμως δεν αποτελεί εμπόδιο όπως θα δούμε και παρακάτω. Φυσικά είναι ικανό να διαχειριστεί πολύ περισσότερη δύναμη και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι η SWM χρησιμοποιεί το ίδιο πακέτο και για το δυνατότερο μέλος της οικογένειας, RS500R.
Αντίστοιχου επιπέδου είναι και οι αναρτήσεις με σκοπό να μπορούν να αντεπεξέλθουν ακόμα και σε σκληρή εκτός δρόμου χρήση. Έτσι συναντάμε ένα ανεστραμμένο, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 48χιλ της KYB με διαδρομή 295χιλ, ενώ στο πίσω μέρος εδράζεται με μοχλικό ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας με διαδρομή 260χιλ. Για την πέδηση της μοτοσυκλέτας υπεύθυνη είναι η Brembo η οποία εφοδιάζει τη μοτοσυκλέτα με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 260χιλ μπροστά και μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 240χιλ στο πίσω μέρος, ενώ η διάσταση των τροχών είναι τυπική για enduro μοτοσυκλέτα 90 / 90 x 21 και 140 / 80 x 18.