Παρά το χωμάτινο παρουσιαστικό του, το RS300R δεν δυσκολεύεται να κινηθεί στο δρόμο για να σε πάει σε κοντινούς προορισμούς χωρίς να χρειάζεσαι τρέιλερ. Και ευτυχώς η Ελλάδα έχει αρκετά πιστάκια και διάσπαρτες διαδρομές στα βουνά. Κινείται πολύ άνετα με ταχύτητες κοντά στα 90χλμ/ώρα αφού το κοντέρ μπορεί να φτάσει μέχρι τα 140χλμ/ώρα και μπορεί να καλύψει ακόμα και την ανάγκη για μικρές καθημερινές μετακινήσεις με τις απαραίτητες φυσικά παραχωρήσεις. Το Σ/Κ απλώς βγάζεις τους καθρέπτες και είσαι έτοιμος για διασκέδαση σε κάθε είδους διαδρομή όπως μόνο με μια καθαρόαιμη endurο θα μπορούσες.
Το RS300R αποτελεί μία από τις πιο εύκολες μοτοσυκλέτες για να ανακαλύψεις τον κόσμο της εκτός δρόμου οδήγησης, αφού οι 38 ίπποι έρχονται γραμμικά με κορύφωση στο υψηλό φάσμα στροφών, χωρίς έντονα ξεσπάσματα που τρομάζουν. Οι έμπειροι αναβάτες σίγουρα θα ήθελαν πιο άμεση απόκριση από τον ψεκασμό και περισσότερη δύναμη χαμηλά για extreme σκαρφαλώματα, όμως το να πηγαίνεις τέρμα γκάζι παντού με τη συνοδεία δυνατού ήχου από τις εξατμίσεις πάντα σου φτιάχνει τη διάθεση, ανεξάρτητα από την οδηγική σου εμπειρία. Ένα πιο κοντό γρανάζωμα θα βελτίωνε την κατάσταση κάνοντας τη μοτοσυκλέτα περισσότερο ικανή στα σφιχτά κομμάτια αφού σε πιο ανοιχτές διαδρομές, εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του και την αίσθηση που παρέχει στον αναβάτη.
Το στιβαρό πλαίσιο συνεργάζεται καλά με τις αναρτήσεις οι οποίες στην εργοστασιακή ρύθμιση είναι σχετικά μαλακές ειδικά όσον αφορά στο αμορτισέρ, αυτό όμως επιτρέπει να περνάς κάθε ανωμαλία χωρίς να διαταράσσεται η ισορροπία του συνόλου. Ταυτόχρονα μένεις ξεκούραστος ακόμα και αν δεν είσαι σε φυσική κατάσταση αγωνιζόμενου, κάτι που παρατείνει την διασκέδαση στο βουνό ή την πίστα. Τα άλματα περιλαμβάνονται φυσικά στο μενού, με τη γραμμική λειτουργία του κινητήρα να βοηθά στην απογείωση, ενώ τα λίγα παραπάνω κιλά σε σχέση με τον πολύ ακριβότερο ανταγωνισμό θα σταθούν εμπόδιο μόνο αν κυνηγάς τον απόλυτο χρόνο.