LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ξεχωριστή σέλα για τον συνεπιβάτη του MT-07 ο οποίος κάθεται λιγότερο άνετα σε σχέση με το MT-09.

Ενιαία επίπεδη σέλα για το MT-09 με ελαφρώς πιο ποιοτικό αφρώδες.

'Ανεση/εργονομία

Η σέλα είναι αρκετά χαμηλή στα 805 χιλιοστά στο 07, και ο υποφαινόμενος, με ύψος 1.70, πατάει κάτω όλο το πέλμα του ενός ποδιού. Από κοντά στη φιλικότητα στα χαμηλά αναστήματα και το 09, με ύψος σέλας 815 χλστ. Η αίσθηση στις στατικές μετακινήσεις είναι ελαφριά και για τις 2 μοτοσικλέτες που ζυγίζουν αντίστοιχα 179 (07) και 188 (09) κιλά κενές -βάρος για τα μοντέλα δίχως το ABS, όπως είχαμε και στη δοκιμή μας. Με μια ματιά; Προσιτές και ελαφριές και οι 2, με μικρό προβάδισμα για το δικύλινδρο 07. '


'Ανετη η στάση και στις 2 μοτοσικλέτες, όμως πιο άνετη για μεγαλόσωμους αναβάτες το 09, καθώς οι γωνίες των μελών του αναβάτη είναι πιο χαλαρές. Μεγάλη η διαφορά στο τιμόνι, καθώς το τιμόνι του 07 είναι στενό, ενώ του 09 φαρδύ. Η γνώμη μας; Ένα ελαφρώς φαρδύτερο τιμόνι στο 07 θα έδινε ακόμα καλύτερο έλεγχο στον αναβάτη. Παρόλα αυτά, το κόψιμο του τιμονιού και στις 2 μοτοσικλέτες είναι πολύ καλό, και δίνει πόντους στην αστική ευελιξία. 

Τόσο το 07, όσο και το 09 έχουν το νέο έξυπνο κουμπί Start/Stop που κάνει 2 δουλειές, καθώς τραβώντας το προς τα κάτω παίζει και το ρόλο της μίζας. Οι διακόπτες δεν είναι το απαύγασμα της αισθητικής, ενώ τα όργανα είναι ευανάγνωστα και διαθέτουν μέσα στα άλλα δείκτη ταχύτητας κιβωτίου, δυο δείκτες κατανάλωσης, και πανέξυπνες χρηστικές λεπτομέρειες. Λεπτομέρειες όπως το γεγονός πως με 2 κουμπιά μπορείς να προχωράς τόσο εμπρός, όσο και πίσω στις ενδείξεις, αλλά και μια λειτουργία χάρη στην οποία μπορείς να δεις την ώρα πιέζοντας το κουμπί, ακόμα κι όταν η μοτοσικλέτα είναι σβηστή, δίχως να υπάρχει κλειδί στο διακόπτη! 

Οι καθρέπτες τώρα είναι ίδιοι και για τα 2 μοντέλα, μικροί και ευπαρουσίαστοι, προσφέροντας καλή ορατότητα, όμως χάρη στο στενό τιμόνι του 07 το μισό μέρος του ειδώλου καλύπτουν οι ώμοι του αναβάτη -κάτι που δεν συμβαίνει στο 09 με το φαρδύτερο τιμόνι. Τα φώτα το βράδυ είναι αρκετά καλά για χαμηλές ταχύτητες, όμως υπολείπονται αν θελήσεις να κινηθείς γρήγορα. 

Και περνάμε και στη σέλα, που στο 07 είναι για αθλητικούς τύπους. Το μερίδιο του αναβάτη διαθέτει ισχνό υλικό, και σε μεγάλες βόλτες θα κατεβείτε ελαφρώς πιασμένοι. Η σέλα του 09 είναι πιο άνετη, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το συνεπιβάτη. Σημειώστε πως σε κανένα από τα 2 ΜΤ δεν υπάρχουν χειρολαβές για το συνεπιβάτη. Κάτω από τη σέλα που ανοίγει, χωράνε μόνο λίγα χαρτιά, και στα 2 μοντέλα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ