SYM Jet14 200: Με νέα σχεδίαση και χώρο για Full face
- Soch κινητήρας Euro 5 με 2,9λτ κατανάλωση.
- Δικάναλο σύστημα ABS της Continental.
- Νέα LCD οθόνη & USB θύρα QC2.0.
- Με αποθηκευτικό χώρο 18 λίτρων.
Soch κινητήρας Euro 5 με 2,9λτ κατανάλωση
Το SYM Jet 14 είναι ένα σκούτερ γενικών καθηκόντων που έχει ρόλο καθημερινού εργάτη και κοντινών εξορμήσεων, για αυτό και έχει εφοδιαστεί με έναν αερόψυκτο, διβάλβιδο, τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα των 168,9 κυβικών εκατοστών με έναν εκκεντροφόρο, αποδίδοντας 12,4 ίππους στις 7.500σ.α.λ και ανερχόμενη ροπή των 12,5 Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό και χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικό ψεκασμό της Continental. Με κατανάλωση που δεν θα ξεπεράσει τα 2,9 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα (ανακοινώσιμη τιμή εταιρείας), το ρεζερβουάρ των 7,5 λίτρων θα μας προσφέρει αυτονομία με ένα γέμισμα, κοντά στα 250 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα που θα πιάσει το Jet14 είναι τα 123 χλμ./ώρα χωρίς να εμφανίζει έντονους κραδασμούς στις υψηλές στροφές. Ξεχωρίζει για το τσαγανό του μιας και κινείται σαν γνήσιο 200άρι, φέρνοντας καλά νούμερα επιδόσεων και ας μην έχει το απόλυτο νούμερο των 200 κυβικών εκατοστών.
Δικάναλο σύστημα ABS της Continental
Η ποιότητα κύλισης του Scooter γίνεται ομαλά, βοηθούμενο από τους τροχούς των 14 ιντσών, με διαστάσεις 100/90 και 110/80. Όταν κινείσαι σε μεγάλες πόλεις, οι καταστάσεις έντονου κυκλοφοριακού συνωστισμού είναι κάτι το αναπόφευκτο, για αυτό και η καθημερινότητα γίνεται πιο δύσκολη όταν συναντάμε ολισθηρά οδοστρώματα. Ανά πάσα στιγμή καλούμαστε να προβούμε σε απότομα φρεναρίσματα, όπου το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS της Continental είναι εκεί για να αποτελέσει τον προστάτη ανεπιθύμητων καταστάσεων. Σύντροφοι σε αυτό το βαρύ φορτίο είναι η μία μπροστινή κυματοειδή δισκόπλακα των 260 χιλιοστών και πίσω ένας δίσκος των 220 χιλιοστών. Το πρώτο πράγμα στον τομέα των αναρτήσεων που παρατηρούμαι, είναι το τηλεσκοπικό μπροστινό πιρούνι με διαδρομή των 100 χιλιοστών και τα διπλά ρυθμιζόμενα (ως προς την προφόρτιση) πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 75 χιλιοστών. Τα δρομίσια ελαστικά θα μεταφέρουν αξιοπρεπέστατα το συνολικό βάρος των 134 κιλών πλήρες υγρών. Επίσης, η μικρή απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι τα 785 χιλιοστά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Νέα LCD οθόνη & USB θύρα QC2.0
Η νέα LCD οθόνη οπίσθιου φωτισμού μπλε χρώματος φέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως είναι το στροφόμετρο, ταχύμετρο, βολτόμετρο, μερικός-ολικός χιλιομετρητής, στάθμη καύσιμου και άλλες χρήσιμες ενδείξεις που βρίσκονται στα πλαϊνά. Οι εργονομικοί διακόπτες που βρίσκονται στα αριστερά και στα δεξιά των γκρίπ είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα, της κόρνας, των φώτων, φλας και μίζας. Η λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος γίνεται με συμβατικό κλειδί πάνω στον κεντρικό διακόπτη. Στο αριστερό εσωτερικό μέρος της ποδιάς, συναντάμε ένα κλειστό ντουλαπάκι το οποίο μέσα έχει τοποθετημένη μία θύρα USB Q.C 2.0. Οι διπλοί LED προβολείς με τα φώτα ημέρας (DRL) διαχέουν τη δέσμη του φωτός σε πολύ καλά επίπεδα και η αγριεμένη όψη τους σε παραπέμπει εμφανισιακά σε μεγαλύτερου κυβισμού Scooter. Το πίσω φωτιστικό σώμα είναι και αυτό LED τεχνολογίας με σχέδιο που φαντάζει βγαλμένο από ταινία των Transformers.
Με αποθηκευτικό χώρο 18 λίτρων
Η σιλουέτα του είναι στενή και οι έντονες γωνίες που διαθέτει σου προσδίδουν στο οπτικό σου πεδίο ένα Scooter με πιο “Muscle” στοιχεία. Η άνεση που προσφέρει είναι σε καλά επίπεδα και με επαρκή χώρο στην τοποθέτηση των ποδιών σε σχέση με το κόψιμο του τιμονιού. Τίποτα πλέον δεν θα πάει χαμένο από θέμα φορτώματος, καμία διαδρομή δεν θα καταστεί αδύνατη μεταφέροντας ογκώδη πράγματα, μιας και το JET14 έχει επίπεδο πάτωμα και γάντζο στο εσωτερικό της ποδιάς. Ο αποθηκευτικός χώρος των 18 λίτρων που υπάρχει κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση ένα Full face κράνος, διατεθέντος και τον αντικλεπτικό διακόπτη διακοπής ρεύματος. Εργονομικά η σέλα είναι σε καλά επίπεδα και δεν θα κουράσει γρήγορα τον αναβάτη. Το φινίρισμα των πλαστικών μέρων παραπέμπει σε ακριβότερα μοντέλα, χωρίς να παρουσιάζονται τριγμοί σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά ακόμη και σε ανώμαλα εδάφη. Οι χειρολαβές που σχηματίζουν μια μικρή σχάρα, θα καταστούν ιδιαίτερα χρήσιμες για την συγκράτηση του συνεπιβάτη, σε απότομα φρεναρίσματα και ανοιγοκλείματα του γκαζιού. Μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, δημιουργώντας σε οδηγούς I.X να δοκιμάσουν την ευελιξία ενός Scooter, χωρίς να μπαίνουν σε επιπλέον έξοδα και διαδικασίες αναβάθμισης διπλώματος.
Η τιμή του είναι στα 2.995 ευρώ.