BMW C650 GT

    Τιμή: 12.850 ευρώ

    To BMW C650GT είναι Maxi όσο δεν πάει σε δυνατότητες. Πρόκειται για ένα υβρίδιο που συνδυάζει θετικά χαρακτηριστικά από μοτοσικλέτες και scooter, με κύριο γνώμονα την άνεση και την εξυπηρέτηση των επιβαινόντων σε αυτό. Οι γραμμές στην μάσκα και τον προβολέα  θυμίζουν αρκετά τις αμιγώς touring μοτοσικλέτες της BMW. Η ποιότητα είναι κλασική BMW, δηλαδή βρίσκεται σε πολύ υψηλά standard και αυτό ισχύει τόσο για τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, όσο και για την συναρμογή τους. Τεράστια και πολυθρονάτη σέλα, χώρος άπλετος, χαλαρές γωνίες σε πόδια και χέρια. Τα ίδια ισχύουν και για τον συνεπιβάτη που έχει δικό του ξεχωριστό θρόνο. Κάτω από την σέλα χωρούν άνετα δυο full face κράνη.

    Το δικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 647 κυβικά, αποδίδει ισχύ 60 ίππων στις 7.750σαλ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000σαλ. Το σύνολο κινητήρας & μετάδοση, επιταχύνει πειστικά και σβέλτα το scooter, το οποίο σημειωτέων, δεν είναι κατηγορίας φτερού. Με σύμμαχο τον πολύ καλό κινητήρα, το GT μπορεί να κινηθεί ταχύτατα όσο η κίνηση είναι αραιή και ο δρόμος ανοικτός μέσα στις πόλεις. Ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, ευκολία και ηρεμία πνεύματος, στα 170 χλμ/ώρα, έχοντας αποθέματα ισχύος για παραπάνω. Τερματίζει χαλαρά το κοντέρ του στα 180 και σου δίνει την εντύπωση ότι έχει και άλλο. Το GT είναι ικανό και για διασκέδαση σε δρόμους με στροφές και σε ικανά χέρια μπορεί ακόμα και να προκαλέσει κρίση ταυτότητας σε κατόχους μοτοσικλετών παρόμοιου κυβισμού. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • MD

      Η Yamaha δυστυχώς έχει χάσει το παιχνίδι στα scooters. Οι βλάβες που βγάζουν όλα τα μοντέλα της στο σύστημα μετάδοσης σε συνδιασμό με τις τιμές των ανταλλακτικών της που είναι "π-α-ν-ά-κ-ρ-ι-β-α" πιστεύω ότι την φέρνουν στην τελευταία θέση επιλογής ενός αναβάτη που θέλει να αγοράσει ένα τέτοιο scooter.

        40