Αιχμηρές γωνίες και επιθετικότητα είναι διάχυτες από την μάσκα, την ποδιά έως και την ανασηκωμένη ουρά. Πλαστικά καλύμματα σε carbon look και πλαϊνά πάνελ με στυλ βουρτσισμένου αλουμινίου εναλλάσσονται, προσθέτοντας πόντους στην σπορ εμφάνιση του νέου μοντέλου. Φώτα θέσης, φλας και πίσω φωτιστικό σώμα, είναι τεχνολογίας LED. Η σέλα του είναι ευρύχωρη, αλλά το αφρώδες θα μπορούσε να είναι περισσότερο, καθώς απ`ότι φαίνεται θυσιάστηκε για χάρη του χαμηλότερου ύψους της από το έδαφος.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για να φιλοξενήσει 2 full face κράνη, ενώ στο εμπρός μέρος υπάρχει ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα, στο εσωτερικό του οποίου βρίσκεται θύρα USB και μια υποδοχή 12V για φόρτιση των ηλεκτρικών συσκευών.Ο μονοκύλινδρoς, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος κινητήρας, χωρητικότητας 278 κυβικών εκατοστών αποδίδει 27,5 ίππους και 2,78 κιλά ροπής.Είναι δυνατός και παράλληλα οικονομικός σε κατανάλωση, αφού η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 3,9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.